سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 30598
سرپرست سازمان حمل‌ونقل شهرداری قم مطرح کرد؛

نصب ‌پارکومتر برای حفظ نظم پارک‌ حاشیه‌ای خودرو ویژه نیمه شعبان در قم‌

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب ۸ پارکومتر برای حفظ نظم پارک‌های حاشیه‌ای خودرو ویژه ایام نیمه شعبان در قم خبر داد.
نصب ‌پارکومتر برای حفظ نظم پارک‌ حاشیه‌ای خودرو ویژه نیمه شعبان در قم‌
به گزارش قم نیوز، حسین شعبان‌زاده با اشاره به اینکه برای ایجاد نظم بیشتر در ایام نیمه شعبان در قم از پارکومترها استفاده می‌شود اظهار داشت: در معابری که تردد در آن‌ها زیاد باشد پارکومترها اجرا می‌شود تا شاهد نظم در پارک‌های حاشیه‌ای خودرو باشیم.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه برای کنترل ترافیک بیشتر پارکومترها در هشت مسیر نصب‌شده‌اند افزود: این پارکومترها در خیابان شهدا، بلوار امین، ۴۵ متری عمار یاسر، دور شهر، خیابان باجک، امام، هفتم تیر، و بلوار کیوانفر نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه با نصب پارکومترها افراد در زمان و با مبلغ خاصی از جای پارک استفاده می‌کنند بیان کرد: نصب پارکومتر در خیابان ۴۵ متری صدوق نیز در دستور کار قرار دارد.

شعبان زاده بابیان اینکه نصب پارکومترها برای مدیریت بیشتر شهری صورت گرفته است گفت: طرح‌های ترافیکی در سطح شهر اجرایی می‌شود و معابری که تردد وسائل نقلیه در آن زیاد است شامل محدودیت ترافیکی می‌شوند و تردد خودروهای شخصی در آن‌ها ممنوع است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه شهروندان باید با استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی به کاهش ترافیک کمک کنند خاطر نشان کرد: برخی رانندگان با مشاهده پارکومتر به کوچه‌های اطراف می‌روند و خودرو خود را در این محل‌ها پارک می‌کنند که سبب مزاحمت برای ساکنان این محل‌ها می‌شود و باید در این زمینه آگاهی بیشتری وجود داشته باشد و از این اقدامات جلوگیری شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcevn8x.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما