دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : 31516
توکل به خدا و حمایت‌های خانواده مهمترین عامل موفقیتم بود

رتبه دوم کنکور ریاضی ۹۴: به‌طور میانگین روزی ۷ ساعت درس می‌خواندم

قم نيوز : قم نیوز: رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی گفت:کسب رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی افتخاری است که با عنایت خدا و حمایت‌های خانواده به دست آوردم و خدا را بابت این لطف شاکرم.
رتبه دوم کنکور ریاضی ۹۴: به‌طور میانگین روزی ۷ ساعت درس می‌خواندم
به گزارش قم نیوز، محمدرسول یزدیان اظهارداشت: کسب رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی افتخاری است که با عنایت خدا و حمایت‌های خانواده به دست اوردم و خدا را بابت این لطف شاکرم.

رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی افزود: برای آمادگی شرکت در کنکور سراسری مطالعات و برنامه ریزی هایم را از تیرماه سال گذشته به طور جدی آغاز کردم و به طور میانگین روزی ۷ ساعت درس می‌خواندم.

وی با بیان اینکه این رتبه را بدون شرکت در کلاس کنکور کسب کرده است، گفت: من در مدرسه شاهد قدوسی استعدادهای درخشان استان قم دوره دبیرستان را گذراندم و در با کمک و همراهی معملمان دلسوز توانستم با آرامش خاطر درس بخوانم.

یزدیان با اشاره به اینکه کسب این رتبه برای وی دور از انتظار نبوده است، خاطرنشان کرد: از آن جا که معدل دیپلمم ۲۰ بود کسب این رتبه دور از انتظار نبود و در این مدت تنها در آزمون‌های آزمایشی چند مرحله شرکت کرده بودم.

رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی رشته‌های برق و بیوتکنولوژی را هدف خود برای تحصیل در دانشگاه عنوان کرد و اظهارداشت: دانش آموزان و کسانی که قرار است در سال‌های آینده سد کنکور را پشت سر بگذارند توصیه می‌کنم همواره با تکیه به خدا و آرامش خاطر هدف خود را دنبال کنند تا به نتیجه مطلوب خود برسند.

محمدرسول یزدیان دانش آموز قمی متولد سال ۱۳۷۷ است که توانست در کنکور سراسری امسال رتبه دوم کنکور سراسری در رشته ریاضی را کسب کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfvtdm.w6dyyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما