?>?> دفاع از مردم یمن و سوریه دفاع از حریم ولایت و مکتب اهل‌بیت‌(ع) است‌ | قم نیوز
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : 32669
آیت‌الله ‌موسوی‌جزایری:

دفاع از مردم یمن و سوریه دفاع از حریم ولایت و مکتب اهل‌بیت‌(ع) است‌

قم نيوز : قم نگار: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آثار ولایت مداری در جامعه اسلامی گفت: جنگ ولایت پایان ندارد، در گذشته جنگ ولایت و ضد ولایت با رژیم بعث عراق و صدام بود و امروز این جنگ در یمن و سوریه تداوم دارد که باید به دفاع از حریم ولایت پرداخت.
دفاع از مردم یمن و سوریه دفاع از حریم ولایت و مکتب اهل‌بیت‌(ع) است‌
به گزارش قم نگار، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری ظهر امروز در ششمین اجلاسیه بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر که در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: در قرآن کریم و روایات بسیاری مسئله غدیر به روشنی آمده ‌و رسول خدا نیز به صراحت به جانشینی امام علی (ع) پس از خود تاکید کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظیفه روحانیت در نشر گفتمان ولایت و مکتب اهل بیت (ع) افزود: طلاب وظیفه دارند تا در زمینه نشر اسلام اهتمام داشته باشند و معارف دینی را به سراسر جهان نشر داده و ملت‌های دنیا را از حقایق سیراب کنند.

آیت‌الله موسوی جزایری با بیان اینکه مسئله غدیر موضوع مهم و باارزشی در دین اسلام است بیان کرد: پیامبر اسلام(ص) پس از این که فرمودند «من کنت مولا فهذا علی مولا» دستور دادند تا این پیام را حاضران به غایبان برسانند و این موضوع بایدتا آخر تداوم داشته باشد.

وی با تاکید بر این که تداوم راه غدیر سبب رضای الهی می‌شود عنوان کرد: پس از این که پیامبر (ص) امام علی (ع) را به عنوان جانشین خویش منصوب کردند دعا کردند و در دعای خویش تاکید کردند که هرکسی که محبت امام علی (ع) را در دل داشته باشد عاقبت به خیر می‌شود و هرکسی که با وی مخالفت و وی را تنها بگذارد، مورد لعن و نفرین خدا قرار می‌گیرد.

امام جمعه اهواز‌ تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سفری که به استان خوزستان داشتند فرمودند که اهواز دروازه ولایت است و مردم خوزستان در زمینه ولایت مداری پیشگام هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم استان خوزستان در صحنه‌های انقلاب حضور جدی و فعالی داشتند افزود: مردم ولایت مدار اهواز در ۸ سال دفاع مقدس رشادت‌ها و دلاوی های زیادی را از خود بروز دادند و قاطعانه در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به آثار ولایت مداری در جامعه اسلامی بیان کرد: جنگ ولایت پایان ندارد، در گذشته جنگ ولایت و ضد ولایت با رژیم بعث عراق و صدام بود و امروز این جنگ در یمن و سوریه تداوم دارد که باید به دفاع از حریم ولایت پرداخت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcf1vdm.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما