سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 34097
منبع : قم نگار
مدیرکل تامین اجتماعی قم اعلام کرد:

۴۸ درصد بیمه شدگان غیراجباری تامین اجتماعی قم مشمول کمک دولت هستند

قم نيوز : قم نگار: سید مجتبی موسوی در حاشیه دیدار هفتگی با مردم،بیمه شدگان غیراجباری تامین اجتماعی قم در شش ماهه نخست امسال را یکصد و هشت هزار و ۱۴۲ نفر اعلام کرد
۴۸ درصد بیمه شدگان غیراجباری تامین اجتماعی قم مشمول کمک دولت هستند
به گزارش قم نگار،سید مجتبی موسوی در حاشیه دیدار هفتگی با مردم،بیمه شدگان غیراجباری تامین اجتماعی قم در شش ماهه نخست امسال را یکصد و هشت هزار و ۱۴۲ نفر اعلام کرد و افزود: پنجاه و دو هزار و ۴۵۳ نفر از این تعداد مشمول کمک دولت هستند که ۴۸ درصد بیمه شدگان غیراجباری را شامل می شوند.

وی افزود:هیات وزیران در آئین نامه اجرائی تبصره ۵ قانون معافیت از پرداخت حق بیمه سهم کارفرمائی کارگاهها به میزان ۵ نفر کارگر مصوب اردیبشهت سال ۱۳۶۲ خود،معافیت برخی فعالیتهای تولیدی،صنعتی و فنی را از پرداخت سهم بیمه کارفرما ابلاغ کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم تصریح کرد:کارفرمایان مشمول این قانون که حداکثر ۵ نفر کارگر دارند از پرداخت کل حق بیمه سهم کارفرما معاف بوده و پرداخت این رقم به عهده دولت است.

وی خاطرنشان ساخت:کارگاههایی مشمول این قانون هستند که اولا مشمول قانون تامین اجتماعی بوده و ثانیا فعالیت آنها جنبه تولیدی،صنعتی و فنی داشته باشد.
موسوی تاکید کرد:۳۸ عنوان فعالیت تولیدی،صنعتی و فنی مشمول قانون معافیت حق بیمه سهم کارفرما تا میزان ۵ نفر کارگر بوده و حق بیمه این گروه از کارگران توسط دولت پرداخت می شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdccmxq1.2bq0o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما