پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۵
کد مطلب : 35798
منبع : شهر نیوز

با احداث بلوار مرجعيت پرديسان از بن بست خارج مي شود

قم نيوز : قم نگار: شهردار منطقه هشت قم با بيان اينكه اجراي پروژه بلوار مرجعيت ۱۸ ماه طول مي كشد گفت: اجراي اين طرح با تملكات ۲۰۰ ميليارد تومان هزينه دارد.
با احداث بلوار مرجعيت پرديسان از بن بست خارج مي شود
به گزارش قم نگار، سيد عبدالله سليماني با اشاره به برنامه‌هايي كه شهرداري براي خروج منطقه پرديسان از بن بست مواصلاتي دارد،‌ بيان كرد: براساس برنامه ريزي‌هاي انجام شده بلوار مرجعيت در دست احداث قرار گرفته است كه پس از عمليات بازگشايي راه، عمليات اجرايي آن آغاز مي‌شود.

وي با بيان اينكه پروژه بلوار مرجعيت جزء پروژه‌هاي سنگين و زيربنائي شهرداري قم محسوب مي‌شود، تصريح كرد: اجراي اين پروژه با انجام تملكات آن ۲۰۰ ميليارد تومان هزينه دارد كه بيشترين تملكات در منطقه چهار قرار دارد.

شهردار منطقه هشت قم با بيان اينكه طراحي بلوار زائر از ديگر اقداماتي است كه براي خروج پرديسان از بن بست مواصلاتي در حال پيگيري است، گفت: براساس برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته بلوار زائر تا پرديسان ادامه پيدا مي‌كند.

وي همچنين از طراحي پروژه شهيد آويني براي برطرف شدن اين مشكل خبر داد و گفت: اين پرو‍ژه ادامه بلوار شهيد آويني است كه به ميدان شهداي فردو در خيابان امام صادق (ع) متصل مي‌شود.

سليماني با تبيين مسير بلوار مرجعيت، عنوان كرد: اين بلوار از ادامه بلوار جمهوري به سمت انتهاي منطقه هشت ميدان شهداي فردو و محله ۶ مسكن مهر متصل مي‌شود.

وي به منطقه‌اي كه قرار است بلوار شهيد آويني در آن احداث شود اشاره كرد و گفت: اين بلوار بين اراضي هزار هكتاري و ۵۷۶ هكتاري مسكن مهر قرار دارد كه به ميدان شهداي فردو وصل مي‌شود.

شهردار منطقه هشت قم عنوان كرد: هنوز محاسبه مالي دقيقي براي اجراي پروژه بلوار شهيد آويني به دليل معارضاتي كه در مسير اجراي آن وجود دارد، صورت نگرفته است.

وي با اشاره به اجراي پروژه بلوار زائر متذكر شد: با توجه به اينكه اجراي اين پروژه از بستر رودخانه صورت مي‌گيرد بايد طراحي دقيقي صورت بگيرد زيرا كه بخشي از اين پروژه از بستر رودخانه جدا مي شود و در سطح زمين به اجرا مي رسد.

سليماني خاطر نشان كرد: پيش بيني شده است كه ‌بلوار مرجعيت ۱۸ ماهه به بهره برداري برسد كه طول اين مسير ۹ كيلومتر و نيم محاسبه شده است.

شهردار منطقه هشت ياد آوري كرد: با اجراي پروژه‌هاي ذكر شده مي‌توانيم در مواقع بحران شهر را بهتر مديريت كنيم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbwzbf.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

علی
با سلام
من هر روز که از بلوار غدیر عبور می کنم یک تصادف وحشتناک می بینم . و به یه نوعی عاملان تاخیر در اجرای پروژه مرجعیت را خیانت به عموم مردم پردیسان می دانم.
راستی اگر بودجه کم است چرا یک راه را کامل نمی کنید و بعد به سراغ راه بعدی بروید.چرا هم زمان آوین ،مرجعیت،زایر را دنبال می کنید.یکی از این ها هم که راه بیافته مشکل مردم را حل می کنه.به نظر من مرجعیت کار راه انداز تره .