قم نيوز : قم نگار: آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به نقش و اهمیت بسیج در انقلاب اسلامی گفت: بسیج باید اجرا‌کننده منویات رهبر انقلاب باشد و در‌‌ همان کیفیت در جامعه گام بردارد و تحت نظر مقام معظم رهبری اقدام کند تا به موفقیت برسد.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: بسیج با اجرا کردن منویات رهبر انقلاب به موفقیت می‌رسد
به گزارش قم نگار، آیت‌الله علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی کشور اظهار داشت: ایران پیش از انقلاب ایران مادیات و تحت سلطه شرق و غرب بود و از خود هیچ اختیاری نداشت و آمریکا و شوروی ارباب‌های این کشور بودند که امام خمینی (ره) با رهبری خود به مقابله با ظلم پرداخت و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم حرکت در مسیر حق و ایستادگی در برابر باطل افزود: همواره باید بر اساس رهنمودهای قرآن کریم و رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) حرکت کنیم و فقط رضای الهی مدنظرمان باشد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به نقش و اهمیت بسیج در انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیج باید اجراکننده منویات رهبر انقلاب باشد و در‌‌ همان کیفیت در جامعه گام بردارد و تحت نظر مقام معظم رهبری اقدام کند تا به موفقیت برسد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: ما باید آن دینی که خداوند از ما خواسته را در کشور اجرا کنیم، خداوند خواستار اسلام ناب‌محمدی است و اسلام‌های آمریکایی و منحرف، دروغین و ناپایدار است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcenw8x.jh8poi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما