يکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : 3666
در سه روز گذشته؛

بیش از 300 نفر از خدمات سرپایی هلال احمر قم بهره‌مند شدند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان قم گفت: 375 نفر طی سه روز گذشته از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.
بیش از 300 نفر از خدمات سرپایی هلال احمر قم بهره‌مند شدند
به گزارش قم نیوز، خلیل‌الله سائلی امروز با اشاره پوشش امدادی محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته گذشته اظهار داشت: در روزهای تعطیلی که پشت سر گذاشته شد، استان قم شاهد ورود سیل مشتاقان و زائران اهل‌بیت(ع) بود.

وی ادامه داد: به منظور تسهیل در امور مربوط به زائران و ایجاد امنیت لازم برای تردد آنها در سطح شهر قم، هماهنگی‌هایی با ستاد حوادث غیر مترقبه استان صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان قم خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به ورود زائران به قم، هماهنگی‌هایی با استان‌های معین همچون تهران، اصفهان و مرکزی به منظور پوشش جاده‌های منتهی به استان صورت گرفت.

به گفته سائلی، هماهنگی با فرمانداری و ستاد تسهیلات زائران در راستای ورود زائران و پوشش امدادی آنها از دیگر اقدامات انجام شده در تعطیلات گذشته بود.

وی با اشاره به تقویت پایگاه‌های امداد و نجات استان گفت: سه پایگاه امدادی در سطح استان با حضور شش پزشک، پرستار و امدادگر در هر پایگاه به منظور امدادرسانی به زائران در این ایام آماده خدمت بود.

سائلی خاطرنشان کرد: در خیابان‌های منتهی به حرم حضرت معصومه(س) نیز با هدف تسریع در خدمت رسانی به مردم و زائران سه دستگاه آمبولانس مستقر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان قم با بیان اینکه ۳۷۵ نفر طی سه روز از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر استان بهره‌مند شدند، ابراز داشت: حادثه و اتفاق خاصی در این ایام صورت نگرفت و مراجعات به پایگاه‌ها به صورت سرپایی و بهره‌مندی از خدمات اولیه امدادی بوده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.eq1a2bqeela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما