دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : 3677
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

15 پل عابر پیاده تا پایان سال نصب می شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عامل بلاتکلیف بودن برخی پل‌های عابر پیاده در نقاط مختلف شهر را وجود معارض برق عنوان کرد و گفت: تعداد پل‌های نصب شده در این شهر تا پایان سال به 15 پل می‌رسد.
15 پل عابر پیاده تا پایان سال نصب می شود
به گزارش قم نیوز، علیرضا اقبالیان امروز در سخنانی با اشاره به وضعیت پل‌های عابر پیاده در برخی نقاط شهر اظهار داشت: نصب نشدن پل‌های عابر پیاده در برخی نقاط شهر، به دلیل رفع معارض برق آن است.

وی ادامه داد: خیابان نواب، آیت‌الله کاشانی، ۴۵ متری صدوق، بلوار ۱۵ خرداد و بلوار خلیج فارس پنج نقطه‌ در شهر است که نصب پل عابر پیاده آنها منوط به رفع معارض برق است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: نصب پل عابر پیاده در این نقاط با مشکل معارض برق مواجه است و پیگیری‌های صورت گرفته از اداره برق به منظور رفع آن نتیجه‌ای نداشته است.

اقبالیان تصریح کرد: اداره برق قم در دو ماه گذشته تلاش داشت تا نسبت به رفع این معارض اقدام کند که تلاش‌ها سودی نداشته و قرار شد رفع این مشکل از سوی شهرداری انجام شود که مناقصه‌ها برگزار و پیمانکاران مشخص شده است.

وی با بیان اینکه برق موجود در این نقاط شهر فشار قوی است، خاطرنشان کرد: برق موجود برق فشار قوی است و نیاز به هماهنگی‌ با استان تهران دارد که به طور یقین با قطعی برق در مناطق مذکور شهر همراه است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اذعان داشت: در ۲۰ روز آینده مشکل رفع معارض برق در نقاط یاد شده برطرف و نسبت به نصب راه‌اندازی پله برقی پل‌های عابر پیاده اقدام خواهد شد.

اقبالیان ابراز داشت: مطالعات مختلف به منظور شناسایی نقاط پرتردد شهر صورت گرفته است و با رفع مشکل پنج پل در مناطق ذکر شده، تعداد پل‌های نصب شده تا پایان سال به ۱۵ پل می‌رسد.

وی تصریح کرد: با نیازسنجی انجام شده در سطح شهر، ۳۰ نقطه شهر نیاز به نصب پل عابر پیاده دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.f8xbjh8pf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما