شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : 36783
معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب:

حضور حداکثری مردم اثرگذاری راهپیمایی 22 بهمن را دوچندان می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب گفت: حضور حداکثری و بیشتر افراد در خیابان‌ها برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اثرگذاری این رویداد مهم را بیشتر می‌کند.
حضور حداکثری مردم اثرگذاری راهپیمایی 22 بهمن را دوچندان می‌کند
به گزارش قم نیوز، سیدرضا فقیهی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات استان قم ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن که در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: در دهه فجر یکی از درخواست‌ها ترویج مسئله جبهه مقاومت بوده، زیرا اکنون در جنگ هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هر اندازه در این زمینه تبلیغات شود، شور و اشتیاق در زمینه جبهه مقاومت و پشتیبانی از آن افزایش پیدا می‌کند و منجر به کمک‌های مردمی در این جبهه می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب با بیان اینکه کمیته نیروهای مسلح متشکل از ارتش، ناجا و سپاه به صورت مشترک موضوعات را پیگیری می‌کنند، گفت: ویژه ۲۲ بهمن جلسات بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در جلسات برگزار شده به عنوان بحث محوری، حضور حداکثری پیگیری می‌شود، زیرا یکی از پشتوانه‌های نظام، حضور حداکثری در ۲۲ بهمن است.

فقیهی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بحث نورافشانی شب ۲۲ بهمن گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلای قدس یکی از نقاط نورافشانی به نمایشگاه کتاب منتقل شده تا ندای تکبیر را همراه نورافشانی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تنوع برنامه برای قشر کودک، نوجوان و جوان حضور حداکثری افراد را به همراه خواهد داشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب با اشاره به حضور صدا و سیما برای پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: اگر صدا و سیما از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه برنامه‌ زنده‌ای با حضور هنرمندان برگزار کند، این امر جذابیت ویژه‌ای به مراسم می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و بیشتر افراد در خیابان‌ها برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اثرگذاری این رویداد مهم را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcgwu9w.ak9374prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما