يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 4582
زادهوش بیان کرد:

تمرکز رسانه‌های بیگانه بر کاهش مشارکت در انتخابات

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به انتخابات مجلس تاکید کرد: تمرکز رسانه‌های بیگانه کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.
تمرکز رسانه‌های بیگانه بر کاهش مشارکت در انتخابات
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام احمد زادهوش قبل از ظهر یکشنبه با قدردانی از حضور با نشاط و پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تصریح کرد: در برخی شهرهای کشور مانند مشهد با وجود شدیدترین برف و سرما حضور انبوه مردم ستودنی و ارزشمند بود و این شکرگزاری نعمت انقلاب است که هرقدر این شکرگزاری بیشتر شود نعمت‌های ما هم بیشتر خواهد شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نوید دهنده انتخابات باشکوهتر است
وی اظهار داشت: این راهپیمایی باشکوه نوید انتخابات باشکوهتر را به همراه خود دارد و ما مطمئن هستیم مردم با بصیرت ایران اسلامی در انتخاباتی که بعد از فتنه ۸۸ اولین انتخابات ایران است باشکوهتر از گذشته و با فهم و شعور عمیق تری حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: انشاء الله درصد مشارکت مردم نسبت به سایر انتخابات مجلس در دوره‌های گذشته افزون تر باشد و این طور هم خواهد بود.

رسانه‌ها مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند
زادهوش عنوان کرد: تلاش گسترده دشمنان داخلی و خارجی بر روی انتخابات متمرکز شده است تا سطح مشارکت مردم را تقلیل دهند و لبه تیز سیاستگذاری رسانه‌های بیگانه و حلقه‌های داخلی آنان کاهش مشارکت است و اگر مردم بدانند که این خواسته دشمن به انقلاب آسیب می‌زند به خوبی حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: رسانه‌ها باید با ارائه تحلیل‌های مناسب مردم را برای حضور باشکوه ترغیب کنند تا نقشه‌های شوم دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.anyk49nmu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما