چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : 37075
مدیر پذیرش موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) خبر داد

آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)

قم نيوز : قم نیوز: مدیر پذیرش موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) از ثبت‌نام آزمون کارشناسی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) از 27 بهمن تا چهار اسفند خبر داد.
آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مهدی عباسی با اشاره به برگزاری هر ساله آزمون ورودی مقطع کارشناسی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) از میان برادران و خواهران طلبه اظهار کرد: قبول‌شدگان این آزمون می‌توانند در دو صورت حضوری و نیمه‌حضوری و به‌صورت کاملا رایگان به تحصیل در موسسه بپردازند.

وی با بیان اینکه خواهران فقط می‌توانند به‌صورت نیمه‌حضوری در موسسه امام خمینی(ره) تحصیل کنند، افزود: رشته‌های نیمه‌حضوری موسسه امام خمینی(ره) شامل معارف اسلامی و فلسفه، معارف اسلامی و کلام، معارف اسلامی و تاریخ، معارف اسلامی و علوم سیاسی، معارف اسلامی و علوم قرآنی، معارف اسلامی و علوم تربیتی و معارف اسلامی و روان‌شناسی است.

مدیر پذیرش موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در خصوص رشته‌های حضوری گفت: رشته‌های حضوری علاوه بر رشته‌های نیمه‌حضوری شامل معارف اسلامی و اخلاق، معارف اسلامی و ادیان، معارف اسلامی و جامعه‌شناسی، معارف اسلامی و اقتصاد، معارف اسلامی و مدیریت، معارف اسلامی و حقوق است.

وی با اشاره به امتیازات ویژه در نظر گرفته‌شده برای طلبه‌های با معدل بالا گفت: در صورتی‌که معدل طلبه‌های شرکت‌کننده در آزمون از ۱۸.۵ به بالا باشد، از امتیازات ویژه در آزمون، پذیرش و در طول تحصیل بهره‌مند می‌شوند.

عباسی به تشریح برگزاری آزمون در دو بخش پرداخت و تصریح کرد: آزمون پذیرش کارشناسی در دو بخش کتبی و شفاهی برگزارشده که در بخش کتبی شرکت‌کنندگان در دروس حوزوی، فقه، اصول، منطق، ادبیات عرب و ادبیات فارسی و در آزمون شفاهی در دروس فقه، اصول و ادبیات فارسی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی افزود: شرط سنی برای شرکت‌کنندگان وجود نداشته و طلبه‌های سایر استان‌ها نیز می‌توانند در آزمون شرکت کرده و در شهر خود به ادامه تحصیل بپردازند.

مدیر پذیرش موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) کمک‌هزینه تحصیلی را از مزایای تحصیل حضوری برشمرد و خاطرنشان کرد: افرادی که به‌صورت حضوری در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) تحصیل کنند از کمک‌هزینه تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: برای تسهیل در رفت و آمد، دروس حوزوی دانشجویان حضوری در موسسه تدریس می‌شود.

عباسی فرصت ثبت‌نام در آزمون را از ۲۷ بهمن تا چهار اسفند برشمرد و تصریح کرد: داوطلبان برای ثبت‌ نام در آزمون به سایت پذیرش موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) به آدرس www.Paziresh.iki.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcbsgbf.rhbzzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما