پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : 37570
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم:

سد معبر کار 8 مغازه اطراف بازار قم را به پلمب کشاند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: ۸ مغازه واقع در چهارراه بازار، گذرخان و عماریاسر به دلیل سد معبر پلمب شدند، در حالی که پیش از آن اخطارهای لازم داده شده بود.
سد معبر کار 8 مغازه اطراف بازار قم را به پلمب کشاند
به گزارش قم نیوز، احمدرضا شفیعی با اشاره به پلمب مغازه‌های اطراف بازار به دلیل سد معبر در معابر اظهار کرد:‌ براساس بند ۲۰ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، کمیسیونی شامل اعضای شورای اسلامی شهر یا نمایندگانی که از طریق اعضای شورای شهر انتخاب می‌شوند تشکیل می‌گردد و هنگام ارسال شکایت از طریق مناطق هشت‌گانه و تشکیل پرونده، مستندات قانونی پیوست پرونده شده و به این کمیسیون ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون با توجه به شکایت شهرداری و شهروندان اقدام به صدور رای می‌کند و صدور رای این کمیسیون پلمب یا اخطار است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به اخطارهای ماموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری به هشت مغازه گفت: این مغازه‌ها در چهارراه بازار، گذرخان و عماریاسر واقع شده‌اند، ولی هیچ اقدامی نسبت به برطرف کردن سدمعبر انجام نداده بودند. در همین راستا پرونده‌ها و ابلاغیه‌ها به کمیسیون ارجاع شد و کمیسیون رای به پلمب مغازه‌های مذکور داد.

شفیعی تاکید کرد: متصدیان مغازه‌ها باید حق و حقوق شهروندی را رعایت کنند و به تذکراتی که از طریق ماموران شهرداری به آنها داده می‌شود توجه داشته باشند. در صورتی که به این موارد توجه نکنند، از طریق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها نسبت به پلمب اقدام می‌‌شود.

وی ادامه داد: تا زمان طی مراحل قانونی، مغازه‌ها پلمب است و باید از طریق شهرداری پلمب باز شود؛ شهرداری تا زمانی که مراحل قانونی طی نشود، نسبت به برطرف کردن پلمب اقدام نخواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه مباحثی در زمینه رفاه بیشتر شهروندان از پنج ماه گذشته با قوه قضاییه مطرح شده است، گفت: بر همین اساس فرایندی تعریف شده و اقدامات و برخوردهای قانونی شدت بیشتری پیدا می‌کند و در زمینه کسبه و وانت‌بارها نیز از چند روز آینده اقدامات به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcbgsbf.rhbzzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما