شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 37581
منبع : پایگاه خبری تحلیلی قم فردا
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

مشکلات مدیریتی بلای جان پروژه‌های شهری است/ پروژه شهید کاظمی در اختیار سرمایه‌گذار دوم قرارگرفته است

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم بابیان این‌که نباید شاهد کندی پیشرفت پروژه‌های شهری باشیم، گفت: مشکلات مدیریتی بلای جان پروژه‌های شهری است.
مشکلات مدیریتی بلای جان پروژه‌های شهری است/ پروژه شهید کاظمی در اختیار سرمایه‌گذار دوم قرارگرفته است
به گزارش قم نیوز، نعمت‌الله عواطف رستمی با اشاره به کندی پیشرفت پروژه شهید کاظمی اظهار داشت: یکی از اشکالاتی که برای این پروژه پیش آمد، مشکل تملک و سرمایه‌گذار بود.

وی ادامه داد: این پروژه متأسفانه با تغییر سرمایه‌گذار مواجه شد به طوری که سرمایه‌گذار اصلی که یک موسسه مالی خصوصی بود به دلیل اشکالاتی که بانک مرکزی گرفت، نتوانست ادامه کار دهد و هم‌اکنون سرمایه‌گذار دوم که آن هم موسسه مالی و خصوصی بوده، واردشده است.

عواطف رستمی خاطرنشان کرد: در فرایند کار و در تملک املاک همه تملک‌ها صورت گرفته به غیر از چند پلاک که برخلاف پیش‌بینی‌ها بود و درواقع این پلاک‌ها اضافه شدند که این مشکل هم در حال برطرف شدن است.

وی در خصوص وضعیت پل میثم، گفت: مشکل این پروژه مدیریتی است، به طوری که بین راه‌آهن و پیمانکار یک سری اختلافات وجود دارد و از طرف دیگر در این پروژه برخی مواقع ساکنین هم مانع کار می‌شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: هم‌اکنون کارها خوب پیش می‌رود تنها یک مشکل جزئی بین اداره برق و راه‌آهن وجود دارد که آن هم در روزهای آینده حل خواهد شد.

وی علت کندی پیشرفت پروژه سه سطحه ۱۵ خرداد را تهاتری بودن پروژه دانست و گفت: پیشرفت کند پروژه ۱۵ خرداد هم به دلیل صد درصد تهاتری بودن است.

عواطف رستمی خاطرنشان کرد: در این پروژه معاونت توسعه و عمران شهرداری واردشده و تقریباً ۲۵ درصد پروژه را در دست گرفته است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdfk0s.yt05j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما