پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 37727
منبع : خبرگزاری فارس
از بیست و هفتم فروردین‌ماه صورت می‌گیرد

تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی ووشو در قم

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ووشو استان قم گفت: اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان تیم ووشو کشورمان در آستانه اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی 2016 به میزبانی قم برگزار می‌شود.
تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی ووشو در قم
به گزارش قم نیوز، محمدهادی رشیدی امروز  اظهار کرد: در سال جاری رقابت‌های المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل مهمترین رویداد ورزش جهان به شمار می‌رود و تیم ملی ووشو کشورمان در هر دو بخش آقایان و بانوان آماده کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: خوشحالیم که در راه شناسایی بهترین‌های ووشو کشور برای تشکیل اردوی تیم‌های ملی اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی سال 2016 و المپیک برزیل در بهمن‌ماه سال گذشته میزبان رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور بودیم و این پیکارها در هر دو بخش آقایان و بانوان در قم به انجام رسید.

دبیر هیئت ووشو استان قم بیان کرد: در رقابت‌های ووشو قهرمانی کشور که بخش آقایان آن در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و قسمت بانوان آن در سالن ورزشی هلال‌احمر قم برگزار شد، مجموعا چهار مدال گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: سه مدال از چهار مدالی که در بهمن‌ماه سال قبل از رقابت‌های ووشو زنان و مردان قهرمانی کشور نصیب قم شد، سهم بانوان توانمند ووشو قم بود و یک مدال نیز در بخش آقایان به دست آمد تا مدال‌آوران ووشو قم به تیم‌های ملی نیز دعوت شوند.

رشیدی بیان کرد: اردوی تیم‌های ملی ووشو مردان و بانوان ایران برای کسب آمادگی لازم به منظور شرکت در رقابت‌های گزینشی المپیک از اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و یقینا ووشوکاران توانمند قم در این اردوها برای کسب سهمیه تیم ملی تمام توان خود را به کار می‌گیرند.

وی در ادامه از درخشش ووشوکاران قم در رقابت‌های سبک فانگ‌من‌چوان قهرمانی کشور خبر داد و افزود: با درخششی که این عزیزان داشتند شاهد انتخاب سه تن از آنها برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی ووشو در کشور ارمنستان هستیم.

دبیر هیئت ووشو استان قم با اشاره به حضور سه ووشوکار قم در اردوی آماده‌سازی تیم ملی سبک فانگ‌من‌چوان ووشو کشورمان، ابراز کرد: تیمی با ترکیب بهترین‌های ووشو قم در مسابقات سبک فانگ‌من‌چوان قهرمانی کشور حضور یافت و با درخشش پنج ووشوکار خود‌ عملکرد قابل قبولی به ثبت رساند.

وی خاطرنشان کرد: مدال‌هایی که از رقابت‌های سبک‌ فانگ‌من‌چوان قهرمانی ایران به دست‌ آمد حاصل حضور درخشان و موفق ووشوکاران توانمندی همچون مهدی هفته‌خانگی، احسان نصرتی و محمد شاهسون در رده سنی نوجوانان، احمدرضا حسین‌زاده در رده سنی جوانان و بابک شهبازی در رده سنی بزرگسالان بود.

رشیدی با اشاره به برگزاری این پیکارها در سه رده سنی، ‌خاطرنشان کرد: مدال آوران قم از این رقابت‌ها جواز حضور در اردوی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی ارمنستان را نیز کسب کرده‌اند و اردیبهشت‌ماه راهی این مسابقات می‌شوند.

وی در پایان اظهار کرد: در راه آماده‌سازی برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی ووشو سبک فانگ‌من‌چوان در کشور ارمنستان از روز بیست و هفتم فروردین‌ماه میزبان تمرینات این تیم خواهیم بود و خانه ووشو قم پذیرای این عزیزان است، ضمن اینکه سه ووشوکار قم در این اردو حاضر خواهند بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfeedm.w6de0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما