سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 37895
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم مطرح کرد

پیشرفت صد درصدی ثبت محصولات تولیدی شهرک‌های صنعتی قم در سامانه SME

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم پیشرفت صد درصدی ثبت محصولات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم در سامانه اطلاع رسانی SME خبر داد.
پیشرفت صد درصدی ثبت محصولات تولیدی شهرک‌های صنعتی قم در سامانه SME
به گزارش قم نیوز، امیر طیبی‌نژاد اظهار کرد: یکی از معضلات و مشکلاتی که واحدهای صنعتی در بحث بازار با آن روبه‌رو هستند شناساندن محصولات خود و برقراری ارتباط با فعالان بازار است که سبب شده شناخت کاملی نسبت به تولیدات آنها در سطوح مختلف وجود نداشته باشد.

وی افزود: از راه‌های موثر و سریع در برطرف کردن این مشکل بهره‌گیری از سیستم‌های جدید و نو در اطلاع رسانی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: در این میان نظر به نقش و جایگاه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در راستای ارتقاء و توسعه صنایع کوچک و متوسط کشور، اقدام به فعال سازی پایگاه اطلاع‌رسانی SME کرد.

وی ادامه داد: هدف از این اقدام تجمیع واحدهای صنعتی کشور در فضای مجازی اینترنت بود تا بتواند به‌صورت پلی میان واحدهای صنعتی تولید کننده و مشتریان عمل کرده و از طریق اطلاع‌رسانی مناسب به توسعه کسب و کار آنها کمک کند.

طیبی‌نژاد تصریح کرد: دفاتر مجازی اینترنتی که در این پایگاه اطلاع‌رسانی به‌طور رایگان در اختیار واحدهای کوچک صنعتی قرار داده می‌شود دارای امکانات و قابلیت‌های پست الکترونیک، اعلام نیاز، دفترچه تماس، کارت معرفی، مدیریت محصول، معرفی محصولات تولیدی، شرکت در نمایشگاه‌های مجازی، قابلیت دریافت پیام کوتاه، فروش فوق العاده محصولات، درخواست تولید و مباحث مرتبط با تولید کننده و فعالان بازار است.

وی اضافه کرد: عموم افراد و متقاضیان می‌توانند در تمام نقاط جهان و از طریق شبکه اینترنت به این پایگاه مراجعه کرده و بر اساس محصول، شرکت، استان، شهرک‌ یا ناحیه صنعتی محل استقرار واحد صنعتی اقدام به جستجو کرده و با شرکت‌های مورد نظر ارتباط برقرار کنند و به افرادی هم که بصورت مداوم و مستمر از این سایت استفاده می‌کنند، امکانات و قابلیت‌های نرم افزاری از طریق این سایت داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در سال گذشته در بخش ورود تولیدات واحدهای صنعتی مستقر در شهر ک‌ها و نواحی صنعتی استان در این سامانه در کشور پیشرفتی صد درصدی را به‌دست آورد که در نوع خود قابل توجه است.

وی بیان کرد: همچنین در بخش ثبت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز توانستیم صد درصد پیشرفت داشته باشیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbswbf.rhbz9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما