چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 37942
منبع : خبرگزاری مهر

۶۶۸ مورد مداخله در بحران توسط اورژانس اجتماعی قم انجام شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بهزیستی استان قم از انجام ۶۶۸ مورد مداخله در بحران توسط اورژانس اجتماعی قم طی سال گذشته خبر داد.
۶۶۸ مورد مداخله در بحران توسط اورژانس اجتماعی قم انجام شد
به گزارش قم نیوز، رضا سلیقه اظهار داشت: طی سال گذشته بیش از ۹ هزار تماس با اورژانس اجتماعی قم برقرار شده که تعداد سه هزار تماس مرتبط با اهداف اورژانس اجتماعی و سایر تماس‌ها غیرمرتبط بوده است.

وی گفت: خط تلفن ۱۲۳ به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به گروه‌های هدف از ساعت هفت صبح تا ساعت ۲۴ خدمات تخصصی به شهروندان و زائران ارائه می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان قم عنوان کرد: ۶۶۸ مورد مداخله توسط تیم سیار اورژانس اجتماعی طی سال گذشته انجام گرفته است که خدمات سیار اورژانس اجتماعی، به صورت سرپایی و در محل با وسیله نقلیه و یا بصورت پایگاه ثابت و موقتی در نقاط پرتراکم و مناطق آسیب پذیر شهر به افراد و خانواده‌های در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی ارائه شده است.

سلیقه اظهار کرد: ارائه خدمات تخصصی و به موقع به افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی، تسهیل دسترسی مردم به خدمات اجتماعی مرتبط در حوزه اجتماعی با تأکید بر آسیب‌های اجتماعی، اطلاع رسانی به افراد در زمینه برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان بهزیستی کشور و سایر منابع اجتماعی و همچنین شناسایی مناطق و کانون‌های آسیب زا از جمله اهداف اورژانس اجتماعی است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcewo8x.jh8fei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما