يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 38372
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم:

دختران قمی به 4 مدال دوومیدانی معلولین کشور دست یافتند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از موفقیت دختران معلول دوومیدانی‌کار قمی در کسب چهار مدال مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
دختران قمی به 4 مدال دوومیدانی معلولین کشور دست یافتند
به گزارش قم نیوز، محمد پیروزمنش اظهار کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران معلول کشورمان دوره جدید بازی‌های پاراآسیایی جوانان را پیش‌رو دارند و کاروان ایران قرار است در رشته‌های مختلف به این بازی‌ها اعزام شود، برترین‌ها از دل پیکارهای قهرمانی کشور انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: هدف این است که با برگزاری رقابت‌های رده‌های سنی پایه نظیر نوجوانان و جوانان، بهترین‌های هر رشته ورزش معلولین انتخاب شده و با دعوت به اردوهای آماده‌سازی زیر نظر مربیان تیم‌های ملی در تمام رشته‌ها، شرایط مطلوب را برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جوانان کسب کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات دوومیدانی بانوان معلول کشور و توفیق تیم اعزامی قم در کسب چهار مدال این رقابت‌ها، بیان کرد: دختران دوومیدانی‌کار معلول قمی در این پیکارها فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و فوق‌العاده عملکرد خوبی داشتند.

وی یاد آور شد: سه دوومیدانی‌کار به نمایندگی از هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در این دوره از مسابقات به میدان رفتند و در مجموع موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ شدند تا یک موفقیت دیگر در کارنامه درخشان ورزش جانبازان و معلولین قم به ثبت برسد.

پیروزمنش ابراز کرد: مسابقات دوومیدانی بانوان معلول قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان زیر 14 سال و زیر 17سال برای نخستین‌بار از سوی انجمن دوومیدانی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد و کیفیت خوبی داشت.

وی اضافه کرد: سه دوومیدانی‌کار معلول اعزامی از هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در رقابت با 72 ورزشکار دیگر که از سایر استان‌ها در این پیکارها حضور یافته بودند به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران عملکرد بسیار خوبی داشتند و موفق به کسب یک مدال طلا، یک نشان نقره و دو برنز در رشته‌های مختلف شدند.

پیروزمنش خاطرنشان کرد: بهاره کرمی دوومیدانی‌کار موفق و شاخص قم در این رقابت‌ها بود که به تنهایی دو مدال برای تیم هیأت جانبازان و معلولین قم به ارمغان آورد، ضمن اینکه زهرا علی‌خانی و فاطمه کریمی نیز دو مدال دیگر کسب کردند تا نخستین موفقیت کشوری سال 95 با چهار مدال برای ورزش جانبازان و معلولین قم همراه باشد.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: بهاره کریمی در این پیکارها موفق‌ترین نماینده قم بود که در رشته پرتاب نیزه بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و با کسب مقام قهرمانی صاحب نشان طلا شد، ضمن اینکه در پرتاب‌وزنه به گردن‌آویز نقره دست یافت.

وی با بیان اینکه تیم قم با هدایت و مدیریت فریده نظریان نایب‌رئیس هیأت جانبازان و معلولین قم در این رقابت‌ها حضور یافته بود، یادآور شد: زهرا علی‌خانی دیگر بانوی دوومیدانی‌کار قم در رشته پرتاب نیزه این مسابقات بود که در مکان سوم ایستاد و صاحب مدال برنز شد، ضمن اینکه سومین نماینده‌ قم در اولین دوره مسابقات فاطمه کریمی بود که در پرتاب نیزه به مقام سوم و مدال برنز رسید.

پیروزمنش در پایان اظهار کرد: در رده‌بندی تیمی نخستین دوره رقابت‌های زیر 14 و زیر 17 سال دوومیدانی دختران معلول قهرمانی کشور کشور در مجموعه آفتاب انقلاب تهران تیم‌های خراسان رضوی با 32 امتیاز، تهران با 27 امتیاز و اصفهان با 22 امتیاز به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcci1q1.2bq4m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما