دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : 3903
حلوایی در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد:

اعزام کشتی‌گیر قمی به پیکارهای قهرمانی آسیا

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کشتی استان قم از آمادگی کشتی گیر قمی برای اعزام به پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی مردان آسیا خبر داد.
اعزام کشتی‌گیر قمی به پیکارهای قهرمانی آسیا
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی امروز اظهار کرد: در حال حاضر مهم‌ترین رویدادی که پیش روی ملی پوشان کشتی فرنگی کشورمان قرار دارد، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۲ است که تیم ملی با تمام توان آماده این پیکارها می‌شود.

وی ادامه داد: البته پیش از اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به رقابت‌های قهرمانی آسیا، تنی چند از ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی بین‌المللی کشور ترکیه که با عنوان جام وهبی امره برگزار می‌شود نیز شرکت خواهند کرد.

رییس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: در حال حاضر تنها کشتی گیر قمی حاضر در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان ‌هادی علیزاده پورنیا جوان ارزنده‌ای است که در سه سال اخیر در مسابقات داخلی و برون مرزی با درخشش خود به خوبی پاسخ اعتماد جامعه کشتی را داده است.

وی یاد آور شد: علیزاده پورنیا دارنده عنوان سوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان آسیا در سال ۲۰۱۰، مقام پنجم مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ باکو در سال ۲۰۱۱ و عنوان قهرمانی کشور در سال جاری است که از امیدهای تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا به شمار می‌رود.

حلوایی در ادامه به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اشاره کرد و بیان داشت: به غیر از نفرات اعزامی به رقابت‌های کشتی فرنگی جام بین المللی وهبی امره در کشور ترکیه، سایر اردونشینان بعد از بازگشت تیم ملی بار دیگر اردو را از سر می‌گیرند تا خود را آماده مسابقات قهرمانی آسیا شوند، ضمن اینکه نفرات اعزامی به ترکیه تا زمان اعزام به این رقابت‌ها که روزهای هفتم تا نهم بهمن ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی که برای حضور در رقابت‌های پیش رو از روز شانزدهم دی ماه در خانه کشتی آغاز شده بود روز گذشته به پایان رسید و با اینکه علیزاده پورنیا در بین نفرات اعزامی به جام وهبی امره قرار ندارد اما یکی از کشتی گیرانی به شمار می‌رود که محمد بنا روی این کشتی گیر برای مسابقات قهرمانی آسیا حساب می‌کند.

رییس هیئت کشتی استان قم در ادامه به مکان برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اشاره کرد و بیان داشت: این رقابت‌ها با شرکت برترین فرنگی‌کاران کشورهای مختلف قاره کهن به میزبانی کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد.

وی عنوان داشت: مرحله پایانی اردوی فرنگی‌کاران کشورمان برای شرکت در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان آسیا در کره جنوبی از هشتم بهمن ماه آغاز می‌شود که در بین آنها هادی علیزاده پورنیا در وزن ۷۴ کیلوگرم حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.z9wrak9ywpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما