يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : 7047

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت کشتی استان قم از برگزاری اردوی کوتاه مدت تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان در قم خبر داد.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، محسن حلوایی امروز تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی فدراسیون کشتی و درخواستی که کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در تعامل با این هیئت داشت، به مدت دو روز میزبان فرنگی‌کاران جوان کشورمان بودیم.

وی یاد آور شد: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان با تمام توان خود را برای حضوری قوی و شایسته در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان سال ۲۰۱۲ آسیا آماده می‌کند و به همین خاطر در اردوی آماده سازی به سر می‌برد.

رییس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: برای این منظور تمرینات فشرده و سختی از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که در راس آنها عبدالله چمن گلی چهره مطرح کشتی کشورمان در سال‌های گذشته قرار دارد، برای فرنگی‌کاران ملی پوش در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان بعد از تمرینات و اردوهای آماده سازی مستمر و افزایش قوای جسمانی فرنگی‌کاران ملی پوش رده سنی جوانان کشورمان، اردوی تدارکاتی قم را به منظور تقویت روحیه معنوی کشتی گیران برنامه‌ریزی کرد.

حلوایی خاطرنشان کرد: در مدت دو روز حضور کشتی گیران فرنگی کار کشورمان در شهر مقدس قم، ۳۵ فرنگی کار همراه با کادر فنی، سرپرستی و تدارکات و پزشکی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به برنامه‌ها و امورات معنوی پرداختند.

وی در ادامه به حضور یک فرنگی‌کار از استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان اشاره کرد و بیان داشت: این کشتی‌گیر علی زینتی رفاه قهرمان رده سنی جوانان کشتی فرنگی کشورمان در سال ۱۳۹۰ است.

رییس هیئت کشتی استان قم ادامه داد: زینتی رفاه در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور که آبان ماه سال گذشته در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، توانست با غلبه بر تمام حریفان به مدال طلا دست یابد.

وی تصریح کرد: درخشش این کشتی‌گیر با استعداد و توانمند در پیکارهای قهرمانی کشور زمینه دعوت وی به تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان را فراهم کرد و امیدواریم در رقابت‌های مهمی که تیم ملی در آینده در پیش دارد، شاهد درخشش وی همچون‌ هادی علیزاده پورنیا در تیم ملی بزرگسالان و علی فتاحی منش در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان باشیم.

رییس هیئت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان کمتر از یک ماه دیگر به رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا که امسال به میزبانی کشور قزاقستان برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.xeafuqeyasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما