پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 39172
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

احداث شهرك خودرويي در قم به وسعت ۳۳ هكتار

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري قم از احداث شهرك خودرويي در قم به وسعت ۳۳ هكتار با هدف ساماندهي صنوف وابسته به خودرو خبر داد.
احداث شهرك خودرويي در قم به وسعت ۳۳ هكتار
به گزارش قم نیوز، عليرضا مظفري با اشاره به پروژه‌هاي در دست اقدام اين سازمان اظهار كرد: از جمله پروژه‌هايي كه سال قبل به مرحله اجرا درآمد پروژه سورتمه ريلي بوستان علوي بود.

وي با اشاره به استقبال مردم از اين پروژه اظهار كرد: سورتمه ريلي به استاندارد رسيده و يك وسيله تفريحي ايمن است كه اميدواريم مردم اوقات خوشي را در اين فضا سپري كنند.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري قم به وظيفه ساماندهي مشاغل شهري اين سازمان اشاره كرد و گفت: صنوف وابسته به خودرو در سطح شهر پراكنده هستند و ضروري بود كه اين صنوف ساماندهي شده و مركزي براي عرضه انواع خدمات خودرويي مهيا مي‌شد.

وي گفت: در اين راستا شهرك خودرويي با مشاركت بخش خصوصي در فضايي به وسعت ۳۳ هكتار در دست اجرا است و تمام صنوف وابسته به خودرو در اين شهرك مستقر مي‌شوند.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري قم با اشاره به اينكه سازمان ميادين در سال ۷۸ كار خود را شروع كرده است، اضافه كرد: ايجاد ميادين مركزي ميوه‌ و تره‌بار از جمله وظايف اين سازمان است كه ميدان مركزي ميوه و تره بار قم در زميني به وسعت ۳۰ هكتار با ۱۷۶ غرفه فعاليت دارد و بخش عمده توزيع ميوه و تره بار در اين ميدان صورت مي‌گيرد و حتي ميوه از قم به ديگر شهرها ترانزيت مي‌شود.

وي با بيان اينكه سازمان حذف واسطه را دنبال مي‌كند، اضافه كرد: ايجاد و توسعه بازارهاي روز ميوه و تره‌بار از ديگر برنامه‌هاي اين سازمان بوده است و امسال به دنبال اين هستيم كه محصولات كشاورزي از طريق بازارهاي روز با كيفيت و قيمت بهتري در اختيار مردم قرار گيرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb58bf.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما