سه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 42910
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

راه‌اندازي فاز نخست شهرك خودرو تا شهريور ۹۶

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم گفت: احداث شهرك خودرو در طول چهار سال با مشاركت بخش خصوصي انجام خواهد شد و فاز اول آن با زيربنايي ۲۴ هزار مترمربع و ۳۰۰ واحد سال آينده به بهره برداري مي رسد.
راه‌اندازي فاز نخست شهرك خودرو تا شهريور ۹۶
به گزارش قم نیوز،  عليرضا مظفري با اشاره به رشد و توسعه روزافزون شهر قم اظهار كرد: رشد و توسعه شهر قم طي سال هاي اخير بسيار زياد بوده اما امكانات و خدمات شهري به اين نسبت افزايش نيافته است.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهرداري قم با تاكيد بر اينكه هزينه هاي تملك و امور شهري براي شهرداري بسيار سنگين است، گفت: با توجه به افزايش چشمگير هزينه ها شهرداري اين امكان را ندارد كه تمام خيابان ها را تعريض و شرايطي مساعد براي همه مشاغل و عبور و مرور شهروندان فراهم كند.

مظفري با تاكيد بر برنامه شهرداري براي انتقال مشاغل از هسته مركزي شهر، گفت: با توجه به اين موضوع، شهرداري قم در نظر دارد با ايجاد فضاهايي مشاغل را ساماندهي كرده و بستر خوبي براي خدمات رساني به شهروندان فراهم كند.

وي با تاكيد بر اينكه با اين كار ترافيك و منظر شهري بهبود پيدا مي كند، به مراحل احداث شهرك خودرو اشاره كرد و گفت: اين شهرك به عنوان يكي از نمونه هاي خاص در كشور خدمات مرتبط با خودرو را به طور كامل ارائه مي دهد.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه و تره بار و ساماندهي مشاغل شهرداري قم با تاكيد بر اينكه تمام خدمات مرتبط با خودرو در قالب هزار و ۵۰۰ واحد شغلي در اين شهرك ارائه خواهد شد، خاطرنشان كرد: با ساز و كاري كه پيش بيني شده كسبه به اين شهرك منتقل خواهند شد تا بتوانيم شرايط مساعدتري براي عبور و مرور شهروندان داشته باشيم.

مظفري با اشاره به ارائه خدمات تجمعي در شهرك خودرو، گفت: خريد و فروش، تعميرات خودرو، خدمات نمايندگي و... در اين شهرك به شهروندان به صورت كامل ارائه خواهد شد و شهروندان با مراجعه به اين شهرك به طور كامل خدمات را دريافت مي كنند.

مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم با اشاره به قرارگيري شهرك خودرو در محدوده ميدان اصلي ميوه و تره بار شهر، گفت: احداث اين شهرك در طول چهار سال با مشاركت بخش خصوصي انجام خواهد شد و فاز اول آن با زيربناي ۲۴ هزار مترمربع و ۳۰۰ واحد شهريور سال آينده بهره برداري مي شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfx1dj.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما