سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 42155
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

روند مطلوب احداث شهرك خودروي قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم گفت: روند اجرايي احداث شهرك خودرو قم كه به صورت مشاركتي در حال احداث است به صورت مطلوبي پيش مي رود.
روند مطلوب احداث شهرك خودروي قم
به گزارش قم نیوز، عليرضا مظفري اظهار داشت: شهرك خودرويي در محل ميدان شهيد رجايي در جاده قديم قم-تهران بلوار شهيد رجايي با مساحت ۳۳ هكتار و زير بناي ۱۵۰ هزار مترمربعي به صورت مشاركتي با پيمانكار بخش خصوصي در حال احداث است.

وي بيان داشت: حجم عمليات خاكبرداري صورت گرفته در اين پروژه در حدود ۴۰۰ هزار مترمكعب، حجم بتن ريزي فنداسيون ها ۵۰۰ متر مكعب و تُناژ آرماتوربندي فنداسيون ها و ستون ها ۵۰ تن مي باشد.

مظفري در ادامه گفت: امكان حضور همه خدمات مورد نياز صنعت خودرو در يك مكان و در كنار يكديگر و تجميع مشاغل موصوف به مكاني مناسب علاوه بر كاهش عوارض و آلودگي ‎ها سبب كاهش اتلاف وقت و خدمات رساني سريع تر به افراد شده و از مشكلات سمعي، بصري داخل شهر كاسته مي‎شود.

مديرعامل سازمان ميادين شهرداري قم به جامع بودن طرح پروژه اشاره كرد و گفت: مجموعه شهرك خودرويي با داشتن امكانات تعميرگاهي، خدماتي، رفاهي، امنيتي، تفريحي و ... مي تواند بسياري از دغدغه هاي زيست محيطي مردم و اصناف را رفع نموده و فضاي كسب و كار بسيار مناسب را براي ارائه كنندگان خدمات ايجاد كند.

 مظفري با اشاره به موقعيت ممتاز محل قرار گيري پروژه گفت: اين شهرك به واسطه همجواري با گمرك استان، شهرك صنوف و محورهاي مواصلاتي قطب اقتصادي آينده است و بهره‌برداري از اين دو شهرك مي‌تواند آينده‌اي بسيار روشن و سراسر پيشرفت را در بر داشته باشد.

وي در خاتمه به اهميت احداث شهرك خدمات خودرويي، هدف و راهبرد در اجرايي شدن برنامه‌هاي پيش رو جهت احداث پروژه مذكور بيان داشت: بايد در نظر داشت كه احداث شهرك هاي خدماتي نظير شهرك صنوف و خدمات خودرويي نيازمند همكاري و مشاركت نهادهاي مختلف استان بويژه اتحاديه صنوف و صاحبان مشاغل و حضور موثر و فعال آنان است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgnq9t.ak9xn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما