يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 40047
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

انجام ۵۰ درصدي مميزي املاك منطقه ۷ قم

قم نيوز : قم نیوز: مدير اداره نوسازي و مميزي املاك شهرداري قم از انجام ۵۰ درصدي مميزي املاك در سطح منطقه ۷ قم خبر داد.
انجام ۵۰ درصدي مميزي املاك منطقه ۷ قم
به گزارش قم نيوز، محمد بهرامي نيا با اشاره به مميزي املاك در سطح منطقه هفت اظهار كرد: مميزي املاك در اين منطقه ۵۰ درصد پيشرفت داشته و اكنون نيز در محدوده محله پنج اين منطقه همكاران در حال برداشت اطلاعات هستند.

وي خاطرنشان كرد: اكنون در محدوده ميدان مطهري به سمت بلوار نيرو هوايي، خيابان سپاه و جاده قديم اراك از ميدان مطهري به خط راه آهن در حال فعاليت هستند.

مدير اداره نوسازي و مميزي املاك شهرداري قم با بيان اينكه مميزي املاك منطقه هفت از ابتداي سال جاري شروع شده است‌، گفت: بازه زماني ۶ ماه براي آن در نظر گرفته شده، بنابراين سعي مي‌شود تا شهريور به پايان برسد.

وي از آغاز مميزي املاك منطقه سه از ابتداي هفته جاري خبر داد و افزود: مميزي اين منطقه نيز بنا است ۶ ماهه به پايان برسد، محدوده محله ۶ از ميدان ۷۲ تن تا بلوار شهيد نواب صفوي، ميدان نواب‌ به طرف ميدان شهرداري و ميدان آزادگان است.

وي با اشاره به اهميت مميزي املاك گفت: براي برنامه‌ريزي و مديريت شهري به اطلاعاتي نياز داريم تا خدمات بهتر به شهروندان ارائه شود، اين اطلاعات شامل كاربري، تعداد املاك و سرانه فضاي سبز است و سبب توزيع عادلانه خدمات شهرداري مي‌شود.

بهرامي نيا يادآور شد: اطلاعات كمبودهاي پاركينگ و پارك‌ها را برداشت مي‌كنيم تا بتوانيم آناليز اطلاعات در اين زمينه داشته باشيم.

وي گفت: براي كسب رضايتمندي شهروندان نياز است، اطلاعات دريافت شود تا پيش از حضور و مراجعه مردم پرونده‌ها را آناليز و ساماندهي كرده و كدهاي نوسازي شناسه ملك شود.

مدير اداره نوسازي و مميزي املاك شهرداري قم يادآور شد:‌ اين امر مدت زمان انتظار را در زمان مراجعه به حداقل مي‌رساند و در زمان مراجعه افراد به شهرداري پرونده اسكن شده و با كد شناسه خدماتي كه نياز دارد از شهرداري دريافت مي‌كنند، اين امر رضايت خاطر را به همراه دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcef78e.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما