چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 41467
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اتمام مميزي املاك منطقه ۷ تا پايان شهريورماه

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هفت قم با بيان اينكه در حوزه عمراني تكميل پروژه‌هاي استاد فقيهي، فاز پنج عمار ياسر و خيابان بيگدلي در دستور كار قرار دارد، گفت: مميزي املاك از منطقه هفت شهرداري قم به عنوان منطقه نمونه آغاز شده است كه تا پايان شهريورماه به اتمام مي‌رسد.
اتمام مميزي املاك منطقه ۷ تا پايان شهريورماه
به گزارش قم نيوز، عليرضا اقباليان با بيان اينكه در پروژه‌هاي زيباسازي، آرام‌سازي و بهسازي بافت فرسوده هسته مركزي اقدامات قابل توجهي انجام شده است، اظهار كرد: آب انبار سيد عرب حفاري شده و مراحل بهسازي و بهينه‌سازي در حال انجام است كه براي تكميل اين پروژه نزديك به يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال هزينه درنظر گرفته شده است.

وي با تاكيد بر اينكه برنامه افزايش خدمات شهرداري به صورت بهينه‌تر در دستور كار منطقه هفت قرار مي‌گيرد، اضافه كرد: كوچه رهبر با طول ۵۰۰ متر به عنوان يكي از معابر اصلي يك ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال اعتبار را به خود اختصاص داده است.

شهردار منطقه هفت قم از به‌روزسازي خدمات شركت‌هاي حفار در معابر شهري اين منطقه ياد كرد و گفت: ۲۸ هزار تن آسفالت‌كاري در معابر و شوارع درجه يك و دو منطقه هفت انجام شده است و اكنون در اين منطقه آسفالت قديمي آسيب ديده نداريم.

وي با بيان اينكه در حوزه عمراني تكميل پروژه‌هاي استاد فقيهي، فاز پنج عمار ياسر و خيابان بيگدلي در دستور كار قرار دارد، عنوان كرد: مميزي املاك از منطقه هفت شهرداري قم به عنوان منطقه نمونه آغاز شده است كه تا پايان شهريورماه به اتمام مي‌رسد.

اقباليان با اشاره به اينكه منطقه هفت شهرداري قم داراي ۴۶۰ هكتار وسعت است، اضافه كرد: بخش قابل توجهي از اين مساحت را بافت فرسوده تشكيل مي‌دهد به همين علت زيباسازي و بهسازي معابر به صورت ويژه در دستور كار قرار دارد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbzaba.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما