سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 40800
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

سرمايه‌گذاري در قم داراي مشكلاتي زيربنايي است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: سرمايه‌گذاري در قم داراي مشكلاتي زير بنايي و داراي گره‌هايي در تسهيل ورود سرمايه‌گذاران است.
سرمايه‌گذاري در قم داراي مشكلاتي زيربنايي است
به گزارش قم نيوز، دكتر سقائيان‌نژاد به سرمايه‌گذاري‌ها در قم اشاره كرد و اظهار داشت: استان قم نيازهايي در جهت ارتقاي مراكز فرهنگي، ورزشي، تفريحي و غيره دارد كه همه آن‌ها از عهده ادارات دولتي و شهرداري‌ها خارج است و نيازمند است سرمايه‌گذاران بخش خصوصي در اين زمينه‌ها وارد شوند.

وي مجتمع‌هاي تفريحي رنگين‌كمان، سورتمه ريلي و پارك آبي را از جمله اقدامات براي افزايش اماكن تفريحي قم دانست و گفت: نه دولت و نه شهرداري در شرايطي نيستند كه بتواند كمكي در زمينه سرمايه‌گذاري‌ها داشته باشند و تنها راه برون‌رفت فقط ورود بخش خصوصي است.

شهردار قم بابيان اينكه سرمايه‌گذاري در قم داراي مشكلاتي زيربنايي است، خاطرنشان كرد: ‌قم با پذيرش سالانه ۲۰ ميليون زائر و مركزيت در كشور گره‌هايي در تسهيل سرمايه‌گذاري دارد كه استانداري، كميسيون ماده ۵ و شوراي شهر مي‌توانند گام‌هاي خوبي در جهت جذب سرمايه‌گذاري بردارند.

وي عدم هماهنگي بين دستگاه‌ها از جمله موانع جذب سرمايه‌گذاري در قم برشمرد و گفت: بايد همه دست‌به‌دست هم دهيم تا مشكلات سرمايه‌گذاري در قم ريشه‌اي حل و تقويت شود.

سقائيان‌نژاد با اشاره به اينكه بلوار پيامبر اعظم (س) يكي از شاخص‌ترين مكان‌ها براي جذب سرمايه‌گذاري است، ادامه داد: طبق مصوبه شوراي شهر هيچ عوارضي از هتل‌سازي در قم دريافت نمي‌شود، زمين از طرف شهرداري واگذار مي‌شود و سرمايه‌گذاران بعد از ساخت هتل پول زمين را به‌صورت تقسيط پرداخت مي‌كنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbgwba.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما