شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 42244
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بهره‌برداری از پیاده‌راه خیابان ارم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هفت قم از بهره‌برداری پیاده‌راه کوچه آب انبار سید عرب در خیابان ارم در مهر ماه امسال خبر داد.
بهره‌برداری از پیاده‌راه خیابان ارم
به گزارش قم نیوز، علیرضا اقبالیان با اشاره به احداث پیاده‌راه در خیابان آب انبار سید عرب درخیابان ارم و خیابان حضرتی اظهار کرد: پیاده‌راه خیابان آب انبار سید عرب دارای 10 متر عرض و 130 متر طول و خیابان حضرتی دارای عرض 10 متر و طول 140 متر است.

وی خاطرنشان کرد: هزینه احداث پیاده‌راه برای کوچه چهار خیابان ارم بالغ بر 3 میلیارد ریال و برای خیابان حضرتی نزدیک به 5 میلیارد ریال است.

شهردار منطقه هفت قم با اشاره به اهمیت احداث پیاده‌راه گفت: پیاده‌راه با هدف بهبود عبور و مرور شهری، حذف ترافیک، زواید و افزایش سرانه فضای سبز انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه پیاده‌راه سازی برای سال آینده برنامه‌های گسترده‌ای برای هسته مرکزی در دستور کار است که بحث آرامش محیط و حذف آلودگی صوتی پیگیری می‌شود و بودجه مناسبی برای این امر اختصاص پیدا کرده است.

اقبالیان عنوان کرد: پیاده‌راه آب انبار سیدعرب تا پایان مهر ماه به پایان می‌رسد و احداث پیاده‌راه خیابان حضرتی پس از ماه محرم در آبان ماه امسال آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه پیاده‌راه‌سازی گفت: پیاده‌راه سازی باغ راه بلوار بهار از جمله اقدامات بود که در سال 92 و 93 اجرا شد و همچنین پیاده‌راهی در بازار تاریخی گذر خان احداث شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfj0dj.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما