پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : 4226
در نمایشگاه کتاب استان قم صورت گرفت؛

انتشار کتاب "همه چیز در مورد استقلال" و "همه چیز در مورد پرسپولیس"

قم نيوز : قم نیوز: انتشارات عصر جوان اقدام به انتشار و عرضه دو عنوان کتاب "همه چیز در مورد استقلال" و "همه چیز در مورد پرسپولیس" در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم کرده است.
انتشار کتاب "همه چیز در مورد استقلال" و "همه چیز در مورد پرسپولیس"
به گزارش قم نیوز، انتشارات عصر جوان با بیش از ۱۰۰ عنوان از جدیدترین کتاب‌های خود، حضوری فعال در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم دارد.

دیوان شعرای قدیمی، هنرهای خانگی، شعر، بهداشت و علوم پزشکی از جمله عناوین کتاب‌هایی هستند که در این غرفه به چشم می‌خورند ضمن اینکه مجموعه "گلچین احمدی" نیز در پنج جلد توسط این ناشر به چاپ رسیده و در اختیار علاقمندان به اینگونه کتاب‌ها قرار داده شده است. این کتاب شامل مجموعه مداحی‌های ۱۴ معصوم(ع) بوده و بسیاری از موارد موجود در آن برای نخستین بار منتشر می‌شود.

"همه چیز در مورد استقلال" و "همه چیز در مورد پرسپولیس" نام دو عنوان کتاب در حوزه ورزش است که انتشارات عصر جوان اقدام به چاپ و انتشار آنها کرده است.

این دو کتاب اطلاعاتی در رابطه با تاریخچه، توضیح در مورد نماد‌ها و نام باشگاه‌ها، نخستین بازی‌ها، جام‌ها، داربی‌ها، گلزنان برتر، آمار و ارقام و مواردی از این دست در مورد دو باشگاه پرطرفدار فوتبال کشورمان بوده و با استقبال خوبی از سوی علاقمندان به ورزش روبرو شده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.0djiw6d0vgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما