يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : 42439
منبع : خبرگزاری مهر
در هفتمین روز ماه محرم؛

لاریجانی در مراسم عزاداری مراجع تقلید قم حضور یافت

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با هفتمین روز از ماه محرم رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم عزاداری بیوت مراجع تقلید و علمای قم حضور یافت.
لاریجانی در مراسم عزاداری مراجع تقلید قم حضور یافت
به گزارش قم نیوز، علی لاریجانی صبح یکشنبه در هفتمین روز از ماه محرم در مراسم عزاداری بیوت تعدادی از مراجع عظام تقلید و علمای قم حضور یافت.

بر اساس این گزارش مراسم عزاداری از صبح امروز در بیوت مراجع تقلید آغاز شده است و رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و آیت الله علوی بروجردی در این مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)حضور یافت.

لاریجانی همچنین در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان که توسط آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار شده بود شرکت کرد.

در این مراسم آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم و تعدادی از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم نیز حضور داشتند.

حضور در مراسم سوگواری آیت الله العظمی وحید خراسانی و آیت الله العظمی سبحانی که در بیوت این مراجع عظام برگزار شد، از دیگر برنامه‌های امروز رئیس قوه مقننه در قم بود.

در این مراسم عزاداری بیت آیت الله سبحانی، علاوه بر لاریجانی،  آیت الله العظمی مکارم شیرازی و تعدادی از اساتید حوزه علمیه قم حضور داشتند.

به مناسبت فرارسیدن ماه محرم مراسم عزاداری شب گذشته نیز در منزل پدری رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در این برنامه علی لاریجانی و آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه حضور داشتند.

یادآور می‌شود مراسم عزاداری در بیت پدری رئیس خانه ملت تا پایان روز دهم ماه محرم برقرار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه با حضور در هیئت‌هایی همچون تکیه حاج سید حسن، مسجد ارگ، حسینیه امام علی(ع)، مسجد امام جواد(ع) محله مهرآباد و هیئت عاشقان ثارالله محله نیروگاه قم به عزاداری پرداخت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb9aba.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما