پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 42546
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

خدمات‌دهي وِيژه شهرداري منطقه ۶ در مرقد امامزاده سيدمعصوم(ع) در ايام تاسوعا و عاشورا

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه ۶ قم گفت: شهرداري اين منطقه در مرقد امامزاده سيدمعصوم(ع) در ايام تاسوعا و عاشورا خدمات ويژه اي را به عزاداران حسيني ارائه كرد.
خدمات‌دهي وِيژه شهرداري منطقه ۶ در مرقد امامزاده سيدمعصوم(ع) در ايام تاسوعا و عاشورا
به گزارش قم نیوز،     سيدمحمد موسوي‌منش ضمن تسليت ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني اظهار كرد: منطقه ۶ به مناسبت ايام محرم و شهادت امام حسين(ع) برنامه‌هاي مختلفي را تدارك ديده بود كه از جمله آنها سياه‌پوشي و نصب ريسه مشكي در سطح منطقه است.

وي خاطرنشان كرد: نصب ۲۵۰ بنر عاشورايي در سطح منطقه و توزيع ۴۰۰ سجاده و مهر در روز تاسوعا و عاشورا براي نماز ظهر از جمله اقدامات انجام شده در سطح منطقه است.

شهردار منطقه ۶ قم توزيع ۱۰ هزار ليتر آب شرب و ۱۵۰ يخ شيرين بهداشتي، شستشوي محل‌هاي ذبح  ۷۰ رأس دام سنگين و ۳۰۰ رأس دام سبك و نظافت  ۵۰ ايستگاه صلواتي را از اقدامات ديگر سطح منطقه به مناسبت تاسوعا و عاشوراي حسيني ذكر كر د.

موسوي‌منش عنوان كرد: نصب  ۶۰۰ پرچم مشكي، نصب ۶ عدد خيمه و يك المان مشك صورت گرفته و پنج دستگاه تانكر شستشو و  سه واتر جت براي شستشو تدارك ديده شده بود و ۱۲۰ نيرو در هر روز براي پاكسازي و نظافت و تمام ماشين آلات اعم از لودر، بيل و كاميون آماده‌باش بودند.

وي با اشاره به اقدامات ويژه منطقه ۶ در مرقد امامزاد سيدمعصوم(ع) گفت: نيروهاي منطقه با توجه به موقعيت اين مرقد براي خدمات‌رساني از روز هفتم محرم در آماده‌باش كامل به سر مي‌برند و در جوار امامزاده ستاد منطقه ۶ تشكيل شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaimny.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما