چهارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 431
در هفته نهم لیگ یازدهم صورت می‌گیرد؛

جدال تفکرات ویسی و استیلی در آزادی

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های دوم و دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاف حساس هفته نهم جمعه این هفته برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.
جدال تفکرات ویسی و استیلی در آزادی
به گزارش قم نیوز، دهمین مربی تاریخ باشگاه صبا در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی عبدالله ویسی که سرمربی موفق این تیم تا هفته هشتم یازدهمین دوره این رقابت‌ها است این هفته در آزمونی سخت در ورزشگاه آزادی تهران مقابل حمید استیلی قرار می‌گیرد.

در طرف دیگر میدان مصاف صبای قم و پرسپولیس تهران، سرمربی جوان تیم فوتبال پرسپولیس است که تیمش در شرایط نامطلوبی در میانه جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد، ولی با پیروزی در هفته هشتم مقابل سپاسی شیراز کمی از زیر تیغ انتقادات خارج شده است.

تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران که دو تیم از جمع ۱۸ تیم حاضر در دهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس به شمار می‌روند، در راه بهبود موقعیت خود در لیگ یازدهم، عصر جمعه هشتم مهر ماه در دیداری حساس از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

سرخپوشان تهرانی که امسال برخلاف تیم فوتبال صبای قم در کادر فنی خود تغییرات زیادی ایجاد کردند و حداقل اینکه سرمربی فصل گذشته خود را تغییر دادند تا حمید استیلی با شرایطی ویژه جایگزین علی دایی شود اما صبا در کادر فنی خود تغییری انجام نداد و ویسی در راس کار باقی ماند تا در لیگ یازدهم با صبا بدرخشد.

نکته جالب در خصوص مصاف دو تیم صبای قم و پرسپولیس تهران در بازی جمعه شب دو تیم به میزبانی پرسپولیس تهران این است که شاگردان ویسی برای بروز توانمندی‌های خود با پیراهن تیم فوتبال صبای قم برابر حریف قرار می‌گیرند تا در صورت لغزش استقلال، صدر جدول را به دست بیاورند.

شاگردان ویسی و استیلی تمرینات ویژه‌ای برای کسب آمادگی بیشتر به منظور کسب سه امتیاز نهمین بازی خود یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پشت سر گذاشته‌اند، با این تفاوت که پرسپولیسی‌ها در حال حاضر ۱۰ امتیاز از صبای قم کمتر دارند.

صبای قم در آستانه دیدار با پرسپولیس تهران با کسب شش پیروزی، یک تساوی و یک باخت و کسب ۱۹ امتیاز تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ۱۹ امتیازی استقلال تهران در رده دوم جدول ایستاده است در حالی که پرسپولیس تهران با ۹ امتیاز رده دهم را در اختیار دارد.

تیم فوتبال صبای قم در حالی باید در هفته نهم مسابقات لیگ برتر در خارج از خانه به میدان برود، که در چهار میهمانی قبل خود در هفته‌های اول، سوم و هفتم یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ترتیب مقابل تیم‌های فوتبال تراکتور سازی تبریز، راه آهن شهرری و مس سرچشمه کرمان پیروز میدان بوده است و تنها در هفته پنجم به تیم شاهین بوشهر باخته است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcbu8baprhbf.iur.html
نام شما
آدرس ايميل شما