يکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : 996
انتقاد اصحاب رسانه از رفتار سرمربی صبا؛

آقای ویسی اگر جای استیلی بودید چه می‌کردید

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم بدون دلیل قانع‌کننده‌ای برای دومین بار از حضور در جمع خبرنگاران بازی تیمش مقابل شهرداری تبریز امتناع کرد.
آقای ویسی اگر جای استیلی بودید چه می‌کردید
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم به محض شنیدن سوت پایان دیدار تیمش مقابل شهرداری تبریز در دیداری از هفته یازدهم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از مقابل دیدگان خبرنگاران دور شد که این اقدام در نوع خود جالب توجه بود.

ویسی بعد از اینکه جمعه شب گذشته در کنفرانس خبری پیش از مسابقه صبای قم و شهرداری تبریز در باشگاه صبا حضور نیافت و خیلی مبتدیانه دلیل آن را سرماخوردگی و کسالت خود عنوان کرد، همین اقدام را در کنفرانس خبری بعد از بازی انجام داد.

اصحاب رسانه در گفت‌و‌گو با یکدیگر این رفتار عبدالله ویسی را بدون توجیه می‌دانستند و حتی بارها جویای احوال و سلامتی عبدالله ویسی شدند اما سرمربی صبای قم بدون اینکه دلیل خاص و قانع‌کننده‌ای را عنوان کند، از حضور در نشست خبری پایان بازی سر باز زد.

البته دور و اطرافیان ویسی مدعی هستند که این مربی از سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف در خصوص وضعیت صبای قم در دو هفته اخیر لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به ویژه بعد از باخت این تیم مقابل تیم‌های پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان گلایه دارد اما این مربی حداقل می‌توانست با حضور در جمع خبرنگاران این موضوع را عنوان کند نه اینکه از دست آنها فراری باشد.

حال این سؤال مطرح می‌شود که آقای ویسی اگر شما جای مربیان نظیری حمید درخشان و حمید استیلی بودید در مقابل خبرنگاران و رسانه‌های مختلف چه می‌کردید، مگر در این مدت کسی از شما بد گفت که بدون دلیل از خبرنگاران فراری هستید.

تا جایی که اخبار و اطلاعات به چاپ رسیده در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های بومی استان قم و بخش‌های مختلف خبری صدا و سیما را مرور می‌کنیم، خبری از انتقاد احتمالی از سرمربی تیم فوتبال صبای قم حتی بعد از شکست‌های این تیم مقابل ذوب آهن و پرسپولیس نیست اما اینکه چرا ویسی اینگونه از دست خبرنگاران فراری شده و در نشست خبری که طبق قانون سازمان لیگ ملزم به حضور در آن است، شرکت نمی کند، سؤالی است که قطعا این مربی تا چند روز آینده مجبور به پاسخگویی به آن خواهد شد.

تمام رسانه‌های خبری فعال در استان قم بعد از ناکامی صبا مقابل شاهین بوشهر و در حالی که تلفن همراه این مربی و سایر مسئولان باشگاه صبا به مدت دو هفته خاموش یا دور از دسترس خبرنگاران قمی بود، از این مربی و تیمش حمایت کردند و حتی وقتی صبا ناباورانه مغلوب پرسپولیس و ذوب آهن شد، به تمجید از بازی خوبی شاگردان ویسی مقابل حریفان خود پرداخته و هرگز این تیم را به خاطر باخت به دو حریف سرشناس خود سرزنش نکردند.

اکنون این سؤال مطرح است که خبرنگاران چه مشکلی برای سرمربی صبای قم به وجود آورده‌اند که ویسی حتی به خود اجازه نمی‌دهد به احترام قانونی که ملزم به اجرای آن است و رفتار حرفه ای وی را اثبات می‌کند، در نشست خبری بازی تیمش حضور یابد.

به هر حال راه طولانی تا پایان لیگ برتر باقی مانده و بهتر است سرمربی صبای قم متوجه این موضوع باشد که قطعا با فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه می‌شود، ضمن اینکه تعامل سازنده با رسانه‌ها بیانگر حرفه‌ای بودن این مربی است.

اصحاب رسانه با گلایه از عدم حضور ویسی در نشست خبری قبل و بعد از بازی مقابل شهرداری تبریز، از حجت الاسلام و المسلمین موسی‌پور، رئیس مجمع باشگاه صبای قم خواستار ارائه توضیحات توسط سرمربی صبای قم نسبت به رفتار اخیر ویسی با خبرنگاران شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcht-nwd23nw.ft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما