يکشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : 863
تلاش برای پایان شکست‌های صبا در لیگ؛

ویسی دیدار شهرداری و ملوان را به نظاره‌ نشست

قم نيوز : قم نیوز: عبدالله ویسی برای اینکه تیمش را از سومین شکست متوالی در امان نگه دارد دیدار شهرداری تبریز با ملوان را از نزدیک نظاره کرد تا شناخت بیشتری از حریف تبریزی خود در لیگ برتر به دست آورد.
ویسی دیدار شهرداری و ملوان را به نظاره‌ نشست
به گزارش قم نیوز، سرمربی تیم فوتبال صبای قم برای بازدید از آخرین وضعیت تیم فوتبال شهرداری تبریز، دیدار این تیم مقابل ملوان بندر انزلی را زیر نظر گرفت.

برای همین منظور عبدالله ویسی روز گذشته راهی تبریز شد تا دیدار شهرداری تبریز در مقابل ملوان بندر انزلی را از نزدیک تماشا کند، ضمن اینکه این مربی بلافاصله به تهران بازگشت تا تمرینات تیمش را برای دیدار هفته یازدهم از سر بگیرد.

آغاز دور جدید تمرینات صبا برای بازی هفته یازدهم
دور جدید تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای بازی هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از امروز آغاز می‌شود.

بازیکنان صبای قم بعد از دیدار سخت و سنگین هفته دهم از دور رفت رقابت های لیگ برتر فوتبال برابر ذوب آهن اصفهان که به شکست یک بر صفر آنها انجامید، با تصمیم کادر فنی تیمشان روز شنبه را استراحت کردند تا از امروز یکشنبه با حضور عبدالله ویسی دور جدید تمرینات خود را برای بازی هفته یازدهم مقابل شهرداری تبریز از سر بگیرند.

بازگشت محرومان و مصدومان صبای قم به تمرینات
چهار بازیکن مصدوم و محروم تیم فوتبال صبای قم در دیدار هفته دهم مقابل ذوب آهن اصفهان بار دیگر به تمرینات این تیم بازگشتند.

وحید حمدی نژاد که به دلیل سه اخطاره بودن در دیدار قبل حضور نداشت و حامد لک، سهراب بختیاری زاده و رامین رضائیان که به دلیل آسیب دیدگی صبا را همراهی نمی‌کردند، بار دیگر از امروز در دور جدید تمرینات تیم فوتبال صبای قم حضور می‌یابند تا تیمشان را برای مسابقه هفته یازدهم مقابل شهرداری تبریز که روز ۳۰ مهرماه برگزار می‌شود، همراهی کنند.

حضور صبا در قم
تیم فوتبال صبای قم برای برگزاری مسابقه با شهرداری تبریز روز جمعه این هفته وارد قم می‌شود.

در حالی که مسابقه صبای قم و شهرداری تبریز از هفته یازدهم دور رفت مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس قرار است از ساعت ۱۶ روز شنبه ۳۰ مهر در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار شود، تیم صبای قم طبق معمول یک روز زودتر از بازی در خانه، وارد قم می‌شود تا خود را برای مصاف با شهرداری تبریز آماده کند.

این در حالی است که آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم پیش از مسابقه با شهرداری تبریز عصر جمعه این هفته در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

 پیروزی صبا در آخرین مصاف با شهرداری تبریز
تیم فوتبال صبای قم در حالی روز شنبه آینده در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر میزبان شهرداری تبریز است که در آخرین مصاف دو تیم، تیم پیروز میدان بوده است.

آخرین مصاف دو تیم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به هفته بیست و سوم مسابقات دهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در فصل گذشته باز می‌گردد که در تبریز برگزار شد و در پایان صبای قم با گل دقیقه ۹۰ سیدمرتضی هاشمی زاده توانست با یک گل میزبان خود را شکست دهد.

دیدار رفت دو تیم در لیگ دهم نیز که در هفته ششم به میزبانی صبا در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، با تساوی چهار بر چهار به پایان رسید.

 ششمین بازی خانگی صبا در لیگ یازدهم
تیم فوتبال صبای قم در هفته یازدهم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس ششمین بازی خانگی خود را برگزار می‌کند.

صبا در پنج بازی خانگی قبل به سه پیروزی، یک تساوی و یک باخت رسیده است و در بازی‌های خارج از خانه نیز در پنج مسابقه میهمان حریفان بوده است که حاصل آن سه پیروزی و دو شکست مقابل حریفان لیگ برتری بوده است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcakena149ni.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما