قم نيوز : قم نیوز: عکاس جوان قمی گفت: در بین موکب‌های ایرانی، موکب مسجد مقدس جمکران در عمود 1070 واقعا خوش درخشید و خدمات مختلفی از جمله پذیرایی‌، اسکان و برنامه‌های فرهنگی مورد نیاز زائران و اینترنت و اهالی رسانه را فراهم کرده است.
تقدیر از خدمات موکب مسجد مقدس جمکران به اهالی رسانه/ چاپ کتاب عکس مراحل ساخت ضریح امام حسین(ع)
به گزارش قم نیوز، امیر حسامی نژاد  با اشاره به اینکه امسال برای چندین بار خدای متعال توفیق عکاسی از عتبات عالیات را به بنده داد، اظهار کرد: یک بار دیگر توفیق شد تا به این سرزمین مقدس پا گذاشته و صحنه‌های عشق و دلدادگی عاشقان امام حسین(ع) را عکاسی کنم و بابت این نعمت بزرگ و حضور در پیاده‌روی عظیم اربعین شکرگزار خدای متعال هستم.

وی ادامه داد: امسال با جمع 20 نفره از هنرمندان بسیج عکاسان به عتبات عالیات مشرف شدیم و از این اماکن مقدس عکاسی کردیم. در ادامه در تیم‌های مختلف خود را به مسیرهای پیاده‌روی زائران حسینی به سمت کربلا رسانیدم تا گوشه‌ای از عشق و ارادات این جمعیت میلیونی را با دوربین‌های خود ثبت و ضبط کنیم.

این عکاس قمی که کتاب عکس ضریح امام حسین(ع) را نیز در کارنامه خود دارد، بیان کرد: در تمام برنامه‌هایی که به نام امام حسین(ع) برپا می‌شود شور و شوق عجیبی در مردم ایجاد می‌شود که با هیچ دوربین و هیچ قلمی قابل انعکاس و بیان نیست و هر سال نیز بر این عشق و ارادت افزوده می‌شود.

حسامی نژاد به خدمت‌رسانی موکب‌های ایرانی به زائران اربعین اشاره کرد و گفت: در بین این موکب‌ها، موکب مسجد مقدس جمکران در عمود 1070 واقعا خوش درخشید و خدمات مختلفی از جمله پذیرایی‌، اسکان و برنامه‌های فرهنگی مورد نیاز زائران حسینی را فراهم کرده است.

وی افزود: نکته قابل توجه در این موکب خدمات‌دهی خوب به اهالی رسانه، خبرنگاران، عکاسان و فعالان فضای مجازی بود که این ویژگی کمک زیادی به اهالی رسانه برای ارسال تولیدات خود از طریق اینترنت کرد که در شرایط بد اینترنت عراق و ناتوانی برخی موکب‌های ایرانی که از پیش وعده تامین اینترنت را داده بودند جای تقدیر و تشکر دارد.

این عکاس قمی بیان کرد: شور و اشتیاقی که محبان اهل‌بیت(ع) برای حضور در مراسم راهپیمایی اربعین دارند به ما این انگیزه را می‌دهد که علیرغم وجود تمام مشکلات، عاشقانه در این مسیر قدم برداریم و صحنه‌های عاشقی و دلدادگی را هر چند قطره‌ای از دریا به تصویر کشیده و به رخ جهانیان بکشانیم.

حسامی نژاد در پایان با اشاره به اینکه به زودی کتاب عکس‌های دیده نشده از مراحل ساخت و تعویض ضریح امام حسین(ع) به چاپ خواهد رسید، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسؤولان فرهنگی کشور از هنرمندان عکاس حمایت کنند تا بتوانیم کتاب نفیس و فاخر پیاده‌روی اربعین را با عکس‌های فاخر و ناب عکاسان ایرانی به چاپ برسانیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchiqnk.23nxidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما