سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 44993
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم

ضرورت تلاش براي حل مشكلات و ارتقاء معيشتي معلمان

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به نقش معلمان در اعتلاي فرهنگي جامعه اظهار داشت: حل مشكلات و ارتقاء معيشتي معلمان بيش از پيش مورد توجه مديران آموزش و پرورش باشد.
ضرورت تلاش براي حل مشكلات و ارتقاء معيشتي معلمان
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی استاندار قم درششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد با اشاره به نقش مهم و اساسی آموزش و پرورش در توسعه جامعه، اظهار کرد: دبیران و مجموعه آموزش و پرورش جزء پاک ترین عناصر فرهنگی کشور هستند و باید نسبت به حل مشکلات آنها اقدام لازم صورت گیرد.

استاندار قم بر ضرورت تسریع در حل مشکلات زیرساختی فضاهای آموزشی استان تاكيد و تصریح کرد: مدیران اجرایی و بویژه دستگاههای خدماتی استان بايستي با نگاهی خیرانه به مسائل و مشکلات حوزه آموزش و پرورش رسیدگی کنند.

وي با تأکید بر ظرفیت مجمع خیرین مدرسه ساز، افزود: ساخت قریب به 40 درصد از فضاهای آموزشی توسط این افراد نشانۀ نیت پاک و صداقت آنهاست و می توان از این ظرفیت در توسعه مدارس استان بهره برد.

صادقی حفظ و بهره گيري از سرمايه هاي اجتماعي مجموعه آموزش و پرورش را امری مهم دانست و ادامه داد: این مجموعه نقش مهمي در ارتقاء فرهنگ جامعه و نيز تحقق بخشي به اهداف فرهنگي نظام اسلامي دارد.

استاندار قم در پایان با بیان اهمیت همگرایی در دستگاههای فرهنگی برای ارائۀ خدمات گفت: باید همه دستگاهها با استفاده از بستر فضای مجازی به تولید محتوای فرهنگی غنی در این فضا بپردازند و زمینه های آموزشی مفید را در جامعه فراهم نمایند.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش استان به بیان برنامه های این مجموعه در حوزه توسعه ي فرهنگی در آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcip3a5.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما