پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 4511

بازیكن نیجریه ای به دلیل مشكلات مالی از جهش ترابری قم جدا شد

قم نيوز : قم نيوز: كریستوفر اجیكه بازیكن تاثیرگذار نیجریه ای تیم بسكتبال جهش ترابری قم به دلیل مشكلات مالی این تیم را ترك كرد.
بازیكن نیجریه ای به دلیل مشكلات مالی از جهش ترابری قم جدا شد
به گزارش قم نيوز، سید عباس آقاكوچكی، سرمربی جهش ترابری روز پنج شنبه  افزود: با توجه به نوسان قیمت دلار به دلیل مشكلات مالی در پرداخت حقوق ماهانه كریستوفر اجیكه ناچار به قطع رابطه با این بازیكن شدیم.

وی افزود: اجیكه پس از تسویه حساب مالی با باشگاه ایران را ترك كرده و راهی نیجریه می شود.

وی به مشكلات مالی باشگاه جهش ترابری قم اشاره كرد و افزود: با توجه به این امر، جهش ترابری به عنوان اسپانسر تیم بسكتبال قم از همان ابتدای فصل در حمایت مالی از ما خود را كنار كشید هم اكنون نیازمند كمك مسوولین ورزش استان هستیم.

سرمربی جهش ترابری قم افزود: هم اكنون كه در آستانه پایان مسابقات گروهی لیگ برتر بسكتبال كشور قرار داریم تنها ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیكنان ما پرداخت شده است.

وی ابرازداشت : با توجه به این كه دیدارهای حساسی را پس از پایان مرحله گروهی به منظور بقا در لیگ برتر با سه تیم دیگر انتهای جدول در پیش داریم در صورتی كه مشكلات مالی مرتفع نشوند شاید شاهد ادامه حضور نماینده قم در لیگ برتر بسكتبال نباشیم.

آقاكوچكی افزود : مسوولان ورزش استان باید با حمایت از تیم جهش ترابری زمینه حضور دو بازیكن در پست های یك و پنج را برای حضور در مرحله حذفی برای ما مهیا كنند.

تیم جهش ترابری قم هم اكنون در قعر جدول رده بندی لیگ برتر بسكتبال كشور قراردارد و باید خود را برای مرحله حذفی به منظور بقا در لیگ آماده كند.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.sq0a2bqpsla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما