شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 4549

انحراف از هر گلویی درآمد باید خفه شود

قم نيوز : قم نبوز: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هر نوع انحراف از هر گلویی که درآمد باید در همان گلو خفه شود.
انحراف از هر گلویی درآمد باید خفه شود
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله مرتضی مقتدایی در مراسم گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که جمعه‌شب از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین‌العابدین خیابان چهارمردان قم برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اینکه به برکت خون شهیدان امروز نظام الهی در کشور ما برقرار است،‌ یادآور شد: امروز بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان برگرفته از همین انقلاب ایران است، ‌شعارهای آنها همین شعارهای انقلاب است.

وی تاکید کرد: این بیداری کشورهای اسلامی روز به روز به جلو خواهد رفت و همانطور که تا کنون چهار دیکتاتور را از میان برداشته است سایر دیکتاتور‌ها را نیز از پای درخواهد آورد و همانطور که آقا فرمودند این خیزش خاموش نخواهد شد و ان‌شاءالله ادامه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شعارهای امروز همان شعارهای ابتدای انقلاب است، ابراز داشت: این خط،‌ خط اسلام است و خطی است که امام آن را ترسیم کرد و مقام معظم رهبری آن را دنبال کرد و ما باید همین را حفظ کنیم و هیچ گونه انحراف را قبول نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه هر نوع انحراف از هر گلویی که درآمد باید در همان گلو خفه شود، تصریح کرد: باید صراط مستقیمی را که امام به ما نشان داده است پشتیبانی و حفظ کنیم.

تلاش دشمنان برای ایجاد اختلاف در کشور
مقتدایی زمان کنونی را حساس دانست و ابراز داشت: دشمنان که از فشار نظامی نا‌امید شده‌اند و به دنبال ایجاد اختلاف و دو دستگی در کشور هستند و می‌خواهند با ایجاد شبهات در کشور، مردم به ویژه نسل جوان را از اسلام و روحانیت دور کنند.

وی با بیان اینکه اگر اختلاف بین ما پیش آمد به سقوط نظام خواهد انجامید، اظهار داشت: دشمنان امروز با طمع ایستاده‌اند و منتظر همین مسئله هستند بنابر این ما باید وحدت خودمان را حفظ کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، خاطرنشان کرد: حضور ما در صحنه‌ها باید حضوری یکپارچه باشد تا دشمن، استکبار و صهیونیست‌ها بفهمند، مردم پشتیبان نظام هستند و از راهی که انتخاب کرده‌اند برنگشته‌اند و همانگونه که تاکنون فداکاری کرده‌اند همچنان بر اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی خود پایبندند.

حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن باعث یأس دشمنان می‌شود
وی با توصیه مردم به حضوری پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: اگر مردم حضوری گسترده و همه جانبه داشته باشند دشمنان ما مایوس خواهند شد.

مقتدایی همچنین حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور ما باید به فرمایش مقام معظم رهبری دشمن‌شکن و مایوس کننده برای دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان باید بفهمند این مردم نظام اسلامی‌ را دوست دارند، تاکید کرد: البته مشکلاتی هم وجود داشته و دارد اما این نظام، نظام الهی است که باید حفظ شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر توسط مجمع هماهنگی پیروان رهبری قدردانی کرد و این گونه‌ برنامه‌ها را در تبیین اهداف انقلاب مهم ارزیابی کرد.

وی همچنین از زحمات حجت‌الاسلام بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برای برگزاری چنین جلساتی تشکر کرد و گفت: ایشان یکی از نمایندگان دلسوز قم در مجلس شورای اسلامی ایشان بوده‌ و خدمات بالایی داشته‌ است که امیدواریم بتوانند این خدمات را بیشتر کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.o0o2yt0kna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما