شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 47308
منبع : قم فردا
نگاهی به سرمقاله امروز روزنامه 19 دی;

تازه ترین عقده گشایی روزنامه 19 دی نسبت به اصولگرایان انقلابی

قم نيوز : قم نیوز: ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ، بهانه جدیدی فراهم آورد تا روزنامه اصولگرایی 19 دی با بداخلاقی خاصی بر اصولگرایان انقلابی بتازد و در سرمقاله خود نسبت به آن ها دست به عقده گشایی بزند!
تازه ترین عقده گشایی روزنامه 19 دی نسبت به اصولگرایان انقلابی
به گزارش قم نیوز، روزنامه 19 دی در سرمقاله امروز خود به قلم صاحب امتیاز و مدیرمسئول با عنوان " بی بصیرت های واقعی" ، به بهانه حضور احمدی نژاد در مرحله ثبت نام انتخابات با وجود نهی مقام معظم رهبری ، فرصتی پیدا کرده و بار دیگر به جبهه اصولگرایان انقلابی آن هم به شکل بداخلاقانه ای تاخته است.

در بخشی از این یادداشت آمده است: "یکی از جذابیت‌های فعل و انفعالات سیاسی در این است که خیلی نیاز نیست انسان منتظر «یوم تبلی السرائر» بماند. خیلی زود روز افشای فریبکاری‌ها و اسرار می‌رسد. زمانی که عده‌ای بساط کشف را به ریاست جمهوری کشاندند و با رمل و اسطرلاب از کشف معجزه هزاره سوم یاد کردند و با هزار نیرنگ و ظاهرفریبی و شعارهای مردم پسند احمدی‌نژاد را رنگ کردند و به مردم فروختند شاید باور نمی‌کردند که به این زودی این رنگ‌ها پاک شوند و جای آنها را ننگ‌ها بگیرد"

سرمقاله نویس این روزنامه همچنین در ادامه طعنه ای به برگزارکنندگان مراسم های بصیرت بخش زده و به همان بهانه مورد اشاره ، تخریبی دیگربار را صورت داده است.

طعنه و تمسخر این موضوع از سوی روزنامه ای که در سال های گذشته و حتی اکنون مدعی اصولگرایی البته به تفسیر و قرائت خاص خود است، در حالی صورت می گیرد که تلاش در مسیر بصیرت افزایی جامعه از طریق شیوه هایی همچون برگزاری نشست ها و سخنرانی با حضور چهره های انقلابی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

از سوی دیگر برخلاف مدعای رسانه یاد شده باید گفت که اصولگرایان واقعی هیچ گاه به دنبال تقدس بخشیدن به احمدی نژاد نبوده اند و برای آن ها بسی مهم تر از شخص ، خط اصلی انقلابی و گفتمان ارایه شده از احمدی نژاد مهم بوده است؛ همان گفتمانی که باعث شد رهبر فرزانه انقلاب نیز در خطبه های نماز جمعه معروف سال 88 صراحتاً بفرمایند که دیدگاه من به احمدی نژاد نزدیک تر است تا هاشمی.

در هر صورت این گونه عقده گشایی از سوی این روزنامه و هم طیف های آن در حالی رخ می دهد که همین افراد و رسانه های آن ها حتی یک بار هم به برائت از فتنه و فتنه گران نپرداختند و حال آن که یکی از مهم ترین شاخصه های بصیرت حقیقی که بارها از سوی سکاندار انقلاب به تصریح بیان شده ، داشتن موضع صریح و انقلابی در قبال فتنه سال 88 است؛ هنوز هم روزنامه هایی از قماش 19 دی ، اساساً اعتقادی به فتنه ندارند و از آوردن کلمه فتنه به شدت اکراه دارند و حتی بالاتر این که به شکل غیرمستقیم هنوز هم از فتنه گران و حامیان آن ها حمایت می کنند و با در زمره ساکتین همیشه مدعی جریان فتنه قرار گرفته اند.

اینک اما به بهانه حضور احمدی نژاد فرصت و بهانه ای برایشان فراهم شده که به خیال خود انتقام از اصولگرایان انقلابی بگیرند و با طعنه و کنایت و توهین بر آن ها بتازند و حال آن که هیچ کس عملکرد این طیف سیاسی که همیشه و در همه حال سینه چاک مرحوم هاشمی و اطرافیان و حامیان او بوده اند ، از یاد نبرده است که چگونه در ماجرای فتنه و قضایای پس از آن حتی به نوعی در مقابل فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب ایستادند.

از دیگر سو، آنچه واضح و غیرقابل کتمان است این که قاطبه اصولگرایان، نه دیروز و امروز که به ویژه بعد از ماجرای 11 روز خانه نشینی، موضع انقلابی و ولایی خود را در برابر احمدی نژاد و مواضع و تحرکات او اعلام کرده اند و ترس و کراهتی هم از این مساله ندارند اما سوال اینجاست که دوستان و هم پیالگان سیاسی و رسانه ای روزنامه 19 دی تا چه حد در برابر مواضع ساختارشکنانه و خائنانه فتنه گران و سران آن ها موضع گرفته اند، یا این که همچنان در سکوت منفعلانه و مطابق با منافع خود هستند؟!

القصه آن که جای این سوال به طور جدی باقی است که آیا بعد از گذشت 7 سال از فتنه 88 ، هنوز "یوم تبلی السرائر" اینان فرانرسیده است؟!

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbwfba.rhbzgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما