پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 4744
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد:

مشارکت گسترده اصناف قم در انتخابات مجلس

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه شرعی و ملی آحاد مختلف مردم است و اصناف قم نیز در این امر با تمام توان به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
مشارکت گسترده اصناف قم در انتخابات مجلس
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور در حاشیه هجدهمین جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی شهرستان قم اظهار داشت: شرکت در انتخابات علاوه بر حق، یک وظیفه محسوب می‌شود چرا که ما باید نسبت به کشوری که به نام اسلام نظام خود را برپا کرده است و شهدای زیادی برای برپایی این نظام خون و جان خود را فدا کرده‌اند ادای دین و وظیفه کنیم.

وی به تلاش دشمنان جمهوری اسلامی برای تخریب در روند برگزاری انتخابات و اخلال در آن اشاره کرد و گفت: مردم با حضور گسترده و هوشیارانه خود در انتخابات اجازه نخواهند داد که دشمنان در رسیدن به اهداف خود که کمرنگ کردن و سرد شدن تنور انتخابات است، موفق شوند.

وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی آرام ننشسته‌اند و طی ماه‌های اخیر با جریان سازی‌های اقتصادی و افزایش قیمت سکه و ارز و متعاقب آن مایحتاج مردمی سعی در بی انگیزه کردن اقشار مختلف برای شرکت در انتخابات دارند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی وظیفه ما به عنوان خدمتگذاران نظام سنگین‌تر است و باید تدبیری بیندیشیم تا این ایام به کام مردم تلخ نشود بلکه حلاوت و شیرینی در صحنه بودن برای آنان احساس شود.

عالی‌پور با اشاره به اقدامات انجام شده برای تثبیت بازار گفت: جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده و تاکید مسوولین نظام بر این بوده است که با تمام توان در جلب رضایت مردم کوشش شود.

وی بیان داشت: تمام اتحادیه‌ها و اصناف وظیفه دارند برای ارامش بازار تلاش کنند و از هرگونه افزایش قیمت جلوگیری کرده و علاوه بر شرکت خود، سایرین را نیز برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امانتی است که گذشتگان به دست ما سپرده‌اند و ما وظیفه داریم از این امانت به بهترین وجه نگهداری کنیم.

وی افزود: در نظام مردم سالاری دینی برای هر فرد واجد شرایطی برای تعیین سرنوشت جامعه سهمی تعیین شده است که اگر افراد از این سهم خود استفاده نکنند، خود به خود صحنه را به دیگران واگذار کرده‌اند.

عالی پور یادآور شد: با این تفاسیر باید از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای پرهیز کرده و تا حد ممکن از تنش‌ها بکاهیم که نخستین و مهم‌ترین امر در این زمینه یک‌دلی و همراهی همه آحاد مردم به خصوص اصناف و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.ynyk49n0y5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما