يکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 4051
رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم خبر داد:

افزایش حضور محصولات قم در بازارهای جهانی

قم نيوز : قم نیوز: رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: همکاری و تعامل با هیئت تجاری نروژی در خصوص پرورش آبزیان با نگاه به حضور در بازارهای جهانی و انجام سرمایه‌گذاری مشترک در استان قم انجام می‌شود.
افزایش حضور محصولات قم در بازارهای جهانی
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور شنبه شب در نشست مشترک با مسوولان سازمان صنعت و معدن، جهاد کشاورزی و محیط زیست استان قم با سرمایه‌گذار نروژی اظهار داشت: در راستای تقویت و توسعه روابط اقتصادی با کشورهای مختلف، برقراری ارتباط با کشور نروژ در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم قرار گرفته است و امروز شاهد حضور هیئت تجاری از این کشور برای انجام مذاکرات در خصوص سرمایه‌گذاری هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به مذاکراتی که قبلا با هیئت نروژی که به قم سفر کرده بودند داشتیم قرار شد در راستای تولید صادرات‌محور با این کشور همکاری و تعامل داشته باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: یکی از بخش‌هایی که این هیئت تجاری دارد تکنولوژی در زمینه آبزیان است که طبق بررسی‌های به عمل آمده این تکنولوژی به دلیل کاهش بهره‌مندی از منابع آبی برای شرایط اقلیمی استان قم مناسب است.

وی تصریح کرد: همکاری و تعامل با این شرکت در خصوص پرورش آبزیان با نگاه به حضور در بازارهای جهانی و سرمایه‌گذاری مشترک در استان قم انجام می‌شود.

عالی‌پور افزود: جلسه بسیار خوبی در این راستا با مسوولان نروژی برگزار شد و مسوولان و کارشناسان دستگاه‌ها به بحث و تبادل نظر در زمینه این تکنولوژی پرداختند و نقاط ضعف و قوت این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: امیدواریم که از برگزاری این جلسات بتوانیم به یک نتیجه مثبت برای استان قم در این زمینه برسیم و شاهد گسترش تعاملات با کشورهای مختلف باشیم.

رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان قم در خصوص میزان موفقیت در مورد اجرای این شیوه نوین پرورش آبزیان یادآور شد: با توجه به شرایط استان از حیث آب و منابع آبی اجرای چنین پروژه‌هایی می‌تواند به تولید ارزان قیمت ختم شود و ما نیز چنین مسئله‌ای را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.sbaurhbg8iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما