يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۰
کد مطلب : 47775
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم خبر داد

اعزام كشتي‌گيران قم به رقابت‌هاي آليش قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ كشتي استان قم گفت: كشتي‌گيران قم در اوج آمادگي از امروز براي كسب مدال‌هاي طلا، نقره و برنز كشتي آليش قهرماني كشور برابر حريفان خود به ميدان مي‌روند.
اعزام كشتي‌گيران قم به رقابت‌هاي آليش قهرماني كشور
اعزام كشتي‌گيران قم به رقابت‌هاي آليش قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز، محسن وزیری امروز ، اظهار کرد: بعد از اعزامی که هیأت‌‌ کشتی قم به رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد جوانان ایران داشت و همچنین اعزامی که با حضور مربی مطرح و شاخص کشتی قم یعنی روح‌الله میکائیلی به رقابت‌های بین‌المللی آذربایجان، نوبت حضور کشتی‌گیران قم در رقابت‌های داخلی رسیده است تا تعداد مدال‌های سال 96 را نسبت به سال‌ قبل افزایش بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما یک سهمیه اعزام به رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا را داری ماما برای کسب سهمیه اعزام کشتی‌گیران قم به رقابت‌های برون‌مرزی حساب ویژه‌ای روی انتخابی رده سنی نوجوانان باز کرده‌ایم و برای سهمیه جهانی نیز به انتخابی تیم ملی در هر سه رده سنی امید داریم.

رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم در ادامه با اشاره به اعزام کشتی‌گیران قم به رقابت‌های آلیش قهرمانی کشور، اضافه کرد: حتما می‌دانید که آلیش سال گذشته برای کشتی قم از پیکارهای جهانی 2016 با درخشش روح‌الله نعمتیان برای نخستین‌بار موفق به کسب مدال برنز دنیا شد.

وی ابراز کرد: رقابت‌های آلیش مردان قهرمانی کشور از امروز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه به میزبانی هیأت‌‌ کشتی استان گلستان در شهرستان کردکوی برگزار می‌شود و جمعی از بهترین‌های کشتی قم در اوزان مختلف برای کسب عناوین برتر این پیکارها به کردکوی اعزام شده‌اند.

وزیری بیان کرد: مسابقات کشتی آلیش مردان ایران در رده سنی بزرگسالان به میزبانی سالن تختی شهرستان کردکوی در حالی به انجام می‌رسد که اعضای تیم آلیش قم پنج نفر هستند و در اوزان اوزان 60، 70، 80، 90 و 100 کیلوگرم تمرینات بسیار خوبی را برای درخشش در این پیکارها انجام داده‌اند.

رئیس هیأت‌‌ کشتی استان قم افزود: روح‌الله نعمتیان در وزن 60 کیلوگرم، علیرضا پاسالاری در وزن 70 کیلوگرم، علی نبوی‌سرشت در وزن 80 کیلوگرم، علی ربیعی در وزن 90 کیلوگرم و سیدبهمن ابراهیم‌نیا در وزن 100 کیلوگرم نفراتی هستند که به نمایندگی از قم با رقبای حاضر در این پیکارها مسابقه می‌دهند، ضمن اینکه حسین الفتی و حسین نبوی‌سرشت به عنوان مربی و سرپرست همراه این تیم هستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjiaex.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما