يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۴۰
کد مطلب : 47779
منبع : خبرگزاری فارس
با كسب نخستين برد خانگي رقم خورد

صعود 2 پله‌اي آتليه‌طهران قم به يك قدمي ليگ برتر فوتسال

قم نيوز : قم نیوز: نماينده فوتسال استان قم به واسطه كسب نخستين برد خود در مرحله نهايي رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتسال بار ديگر در آستانه صعود به ليگ برتر قرار گرفت.
صعود 2 پله‌اي آتليه‌طهران قم به يك قدمي ليگ برتر فوتسال
صعود 2 پله‌اي آتليه‌طهران قم به يك قدمي ليگ برتر فوتسال
به گزارش قم نیوز، در حالی که روزهای پایانی هفته جاری دیدارهای هفته نخست از دور برگشت مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، اما مروری بر سه هفته بازی‌های نیم‌فصل نخست نشان از نامشخص بودن تکلیف تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر دارد.

در این مرحله چهار تیم برتر دور مقدماتی فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال ایران یعنی آتلیه‌طهران قم، سن‌ایچ ساوه، مقاومت قرچک و نفت امیدیه خوزستان حضور دارند و وضعیت جدول اکنون به شکلی است که حتی نمی‌توان روی صعود تیم صدرنشین و بدون باخت مقاومت قرچک نیز با قطعیت صحبت کرد.

در پایان دیدارهای دور رفت از مرحله نهایی لیگ دسته اول تیم مقاومت قرچک با کسب سه برد و 9 امتیاز صدرنشین است اما سه تیم سه امتیازی آتلیه‌طهران قم، سن‌ایچ ساوه و نفت امیدیه خوزستان در مکان‌های بعدی جدول جای دارند و جدال برای صعود بین هر چهار تیم همچنان جریان دارد.

اما آتلیه‌طهران قم که هفته‌های اول و دوم مرحله نهایی را با دو باخت مشابه پنج بر چهار در میهمانی تیم‌های مقاومت قرچک و سن‌ایچ ساوه پشت‌سر گذاشت، در هفته سوم این مرحله در حضور و حمایت دو هزار نفر فوتسال‌دوست قمی به مصاف نفت امیدیه رفت و با کسب نخستین برد خود از میدان خارج شد.

حمایت تماشاگران قمی از آتلیه‌طهران قم در این دیدار شبیه به پشتیبانی قمی‌های علاقمند به فوتسال از صبای قم در سال 1391 لیگ برتر فوتسال بود، سالی که صبا به واسطه دلگرمی طرفداران خود نایب‌قهرمان لیگ برتر ایران شد و حالا آتلیه‌طهران قم امیدوار است که در دو بازی خانگی بعد با این حمایت به لیگ برتر برود.

آتلیه از همان ابتدا عزم خود را برای پیروزی در این دیدار حساس جزم کرده بود و فشار وحشتناکی را از همان دقایق ابتدایی بر امیدیه وارد کرد که به گل منجر نشد اما تلاش‌های شاگردان سیدوحید غیاثی در ادامه بازی ثمر داد و شلیک هولناک محسن بخشی بهترین بازیکن این تیم در مقدماتی، منجر به گل نخست نماینده قم شد.

در ادامه بار دیگر آتلیه‌طهران قم تشنه زدن گل‌های بعدی بود و این بار روی شوت زیبای سعید قلندری گل دوم آتلیه به ثمر رسید و بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به پایان رسید و در نیمه دوم نماینده قم که قصد داشت برد خود را تثبیت کند با یک دفاع منطقی و استفاده از فرصت‌ها روی اشتباهات حریف موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد.

در اواسط نیمه دوم محمد رمضانی به محض ورود به بازی تیر خلاص را به پیکر نفتی‌ها شلیک کرد و گل سوم نماینده فوتسال قم به ثمر رسید و سرانجام این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم به پایان رسید و نخستین سه امتیاز به این تیم رسید تا بعد از تیم 9 امتیازی مقاومت در مکان دوم جدول قرار بگیرد.

آتلیه در هفته چهارم مرحله پلی آف صعود به لیگ برتر فوتسال ایران چهارشنبه هفته جاری در قم به مصاف مقاومت قرچک خواهد رفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdn50o.yt0556a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما