جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 48028
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد

فعالیت بیمارستان سیار عاشقان ولایت با بیش از 50 تخت در جمکران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فعالت بیمارستان عاشقان ولایت در جمکران گفت: این بیمارستان با بیش از 50 تخت دارای قسمت های مختلف بستری، اتاق عمل، آزمایشگاه آی سی یو و.... است که متخصصان طب اورژانس، داخلی و جراحی در آن ارائه خدمت می کنند.
فعالیت بیمارستان سیار عاشقان ولایت با بیش از 50 تخت در جمکران
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، ابوالفضل ایرانی خواه در حاشیه بازدید استاندار و فرماندار قم از روند فعالیت بیمارستان سیار عاشقان ولایت گفت: در ابتدای کار باید قدردان خداوند باشیم که توفیق خدمت در این مکان مقدس را به ما عنایت کرد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای خدمات رسانی به مردم و همچنین تضمین سلامت مردم، این بیمارستان سیار را راه اندازی کرده است که نقش موثری در ارائه خدمات درمانی دارد.

وی افزود: با توجه به ترافیک و شلوغی مسیر، راه اندازی این بیمارستان تا حد قابل توجهی از تردد آمبولانس‌ها به مراکز درمانی داخل شهر جلوگیری می‌کند و در صورت نیاز مراجعان، خدمات رسانی اولیه در داخل بیمارستان سیار انجام می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: در این بیمارستان امکانات تشخیصی و درمانی مناسبی وجود دارد و کادر درمانی با تمام توان در خدمت زائران و مجاوران هستند.

ایرانی‌خواه گفت: این بیمارستان با بیش از 50 تخت دارای قسمت‌های مختلف بستری، اتاق عمل، آزمایشگاه آی سی یو و... است که متخصصان طب اورژانس، داخلی و جراحی در آن فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز بهداشت استان قم عنوان کرد: یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط این دانشگاه در حوزه بهداشت است که در این زمینه نیز تیم بهداشت محیط در مسجد مقدس جمکران مستقر و با نظارت‌های فنی و پیچیده از بروز مشکلات بهداشتی جلوگیری می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbwgba.rhbw5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما