پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 49634
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم خبر داد

توزیع 13 هزار سبد غذایی از ابتدای ماه مبارک رمضان در بین مددجویان

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: 13 هزار سبد غذایی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تهیه و در بین مددجویان زیر پوشش توزیع شده است.
توزیع 13 هزار سبد غذایی از ابتدای ماه مبارک رمضان در بین مددجویان
به گزارش قم نیوز، اکبر میرشکار در دیدار مسوولان کمیته امداد با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد مردمی است و مردم به کمیته امداد اعتماد دارند و از طریق کمک‌های مردمی ما کارهای بسیار خوبی را برای رفع فقر انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه چندین برنامه راهبردی را پیش بینی کردیم که یکی از آن‌ها اشتغال مددجویان به خصوص جوانان است گفت: در حال حاضر برنامه ریزی برای اشتغال سه هزار مددجوی کمیته امداد را داریم و در این راستا راه‌های مختلفی را در نظر گرفته‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد قم با بیان اینکه اگر کارفرمایی مددجوی ما را به کار بگیرد دو سال حق بیمه وی را پرداخت می‌کنیم افزود: در سال گذشته و دو ماهه امسال به تعدادی از خانواده‌های زیر پوشش وام خودکفایی و اشتغال پرداخت کرده‌ایم.

وی با اشاره به اجرای مددکاری اسلامی در کمیته امداد قم تصریح کرد: این طرح را با بهره گیری از ظرفیت حوزه در پیش گرفته‌ایم و این طرح مبتنی بر آموزه‌های دینی است.

میرشکار با اعلام این مطلب که کتابی در راستای مددکاری اسلامی تدوین شده و این طرح یک مدل نمونه در کشور است گفت: در ابتدا 600 خانواده را در پردیسان برای این منظور در نظرگرفتیم و فاز دوم نیز در نیروگاه برای هزار و 200 خانوار انجام می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در  ماه مبارک رمضان نیز برای خانواده‌های زیر  پوشش با کمک خیرین اقدامات خوبی انجام شده است به طوری که تاکنون برای 13 هزار خانوار سبدغذایی تهیه و در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته است که اولویت با روستاییان و ایتام و سادات بود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfjvdj.w6d1magiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما