دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 5097
در استان قم صورت می گیرد؛

پوشش خبری انتخابات توسط 80 خبرنگار داخلی و خارجی

قم نيوز : قم نیوز: محمد خامه یار خبر داد: بیش از 80 خبرنگار داخلی و خارجی در استان قم انتخابات مجلس نهم را تحت پوشش خبری قرار خواهند داد.
پوشش خبری انتخابات توسط 80 خبرنگار داخلی و خارجی
به گزارش قم نیوز، معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: بیش از ۸۰ خبرنگار محلی استان و خبرنگاران نشریات سراسری و خبرنگاران عکاس و سایت‌های خبری و خبرگزاری‌های داخلی و خارجی از حضور شکوهمند مردم قم در انتخابات عکس، خبر، گزارش و مصاحبه تهیه می کنند.

محمد خامه یار افزود: به منظور ایجاد وحدت رویه و ساماندهی خبرنگاران برای همه خبرنگارانی که تمایل به تهیه خبر و گزارش دارند کارت شناسایی صادر می‌شود و خبرنگاران با برخورداری از این کارت شناسایی می‌توانند در حوزه‌های رأی گیری حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: تاکنون خبرنگاران زیادی از کشورهای مختلف برای ایجاد پوشش خبری مردم قم و گقت‌وگو با شهروندان قمی تقاضای حضور در این شهر را داشته‌اند.

خامه یار در ادامه عنوان کرد: خبرنگاران عکاس روزنامه‌های سراسری در کنار عکاسان قمی در روز جمعه ۱۲ اسفند به فعالیت خبری جهت تهیه عکس و گزارش وارد این شهر خواهند شد.

وی ابراز داشت: مصاحبه و گفت‌وگو با مردم و تهیه گزارش از فضای موجود انتخاباتی از جمله درخواست‌های خبرنگاران خارجی جهت حضور در قم در ایام تبلیغات انتخاباتی است که در این میان خبرنگاران یک روزنامه انگلیسی، یک روزنامه کلمبیایی و یک موسسه خبری امریکایی تقاضای حضور در این شهر و تهیه خبر، عکس و گزارش نموده‌اند.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: قرار است بسیاری از این خبرنگاران از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و حضور مراجع عظام تقلید و علما گزارش، عکس و خبر تهیه کنند.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdcc.oqpa2bqxmla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما