سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 5115
در سال اخیر؛

تشکیل 164 پرونده قاچاق در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل گمرکات استان قم از تشکیل تعداد 164 فقره پرونده قاچاق طی 11 ماهه اول امسال در گمرک استان خبر داد.
تشکیل 164 پرونده قاچاق در قم
به گزارش قم نیوز، احمد ذاکری  با اشاره به عملکرد گمرکات استان قم طی ۱۱ ماهه اول سال ۹۰، تصریح کرد: در ۱۱ ماهه اول سال ۹۰ در آمد کل گمرکات استان قم به ۴۵۵ میلیارد تومان رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد گمرکات استان قم در بخش امانات پستی اظهار داشت: در این مدت، تعداد هزار و ۴۹۶ بسته به وزن ۶ هزار و ۳۲ کیلوگرم به عنوان هدیه و سوغات به بخش امانات خارجی گمرکات استان وارد و ترخیص شده است.

رشد ۳۵ درصدی درآمد گمرکات قم به لحاظ ارزش در بخش امانات پستی
مدیر کل گمرکات استان قم با اشاره به این که این بسته های پستی از کشورهایی نظیر آمریکا، استرالیا، امارات، آلمان، عراق و ... بوده است، یادآور شد: آمار عملکرد گمرکات استان قم طی ۱۱ ماهه اول سال ۹۰ در بخش امانات پستی، نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزن ۱۳ درصد و از لحاظ ارزش ۳۵ رصد رشد داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همچنین در ۱۱ماهه اول سال ۹۰، تعداد ۱۶۴ فقره پرونده قاچاق به ارزش۸۶ هزارو۶۸۱ میلیون ریال در گمرک استان قم تشکیل شده است.

ذاکری افزود: از این میزان، تعداد ۱۴۱ فقره پرونده مربوط به پرونده‌های بالای ده میلیون ریال و تعداد ۲۳ فقره پرونده مربوط به پرونده‌های زیر ده میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.f0k2yt0fka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما