پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 5202

پاسخ نشریه ۹ دی به تکذیبیه حجت‌الاسلام فلاح زاده از دفتر استفتائات رهبری

فایل صوتی در سایت رادیو معارف موجود است
قم نيوز : قم نیوز: در پی انتشار خبری در سایت قم نیوز مبنی بر تکذیب مطلب ویژه‌نامه انتخاباتی نشریه ۹ دی از سوی دفتر استفتائات رهبر معظم انقلاب، هفته نامه ۹ دی با تکذیب کذب بودن این خبر، رادیو معارف را به عنوان منبع اصلی آن اعلام کرد.
تصویر صفحه نخست ویژه نامه انتخاباتی نشریه ۹ دی که بحث‌ها بر سر آن است.
تصویر صفحه نخست ویژه نامه انتخاباتی نشریه ۹ دی که بحث‌ها بر سر آن است.
به گزارش قم نیوز، روابط عمومی نشریه ۹ دی، که به مدیرمسوولی حجت الاسلام حمید رسایی منتشر می‌شود، با انتشار اطلاعیه‌ای تاکید کرد که تمامی مطالب ذکر شده از سایت رادیو معارف نقل شده است. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
در پی انتشار متنی به نقل از دفتر استفتائات رهبر معظم انقلاب با عنوان "ممکن است کسی مشهور باشد ولی اصلح نباشد" که در ویژه نامه شماره ۴۳ هفته نامه ۹ دی تیتر یک شده بود، یکی از پایگاه های خبری در قم به نام قم نیوز، متن تکذیبه ای را به نقل از جناب حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده منتشر کرده و به نقل از ایشان اعلام نموده که این خبر صحت ندارد. متاسفانه برخی از پایگاه های خبری نیز این تکذیبیه را بلافاصله منتشر نموده اند و هفته نامه ۹ دی را متهم کرده اند که با اغراض شخصی وسیاسی این کار صورت گرفته!

این درحالی است که متن خبر یاد شده در پایگاه رسمی رادیو معارف بخش زمزم احکام در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۰ منتشر شده و هفته نامه ۹ دی هیچ دخل و تصرفی در آن ننموده. علاوه بر این، رادیو معارف طبق روال همیشگی با ایمیل رسمی خود این خبر را برای رسانه های متعدد ارسال کرده. در مقدمه خبر یاد شده آمده: "به گزارش خبر معارف، متن سوالات و پاسخ هاي حجت الاسلام و المسلمين فلاح زاده نماينده مقام معظم رهبري به شرح زير است" آنچه در هفته نامه ۹ دی منتشر شده عینا به نقل از سایت رادیو معارف است و هیچگونه دخل و تصرفی درباره آن صورت نگرفته. لازم به یادآوری است که فایل صوتی جناب آقای فلاح زاده نیز در این سایت موجود است.
آدرس اینترنتی خبر یاد شده به شرح ذیل است :
فایل صوتی سخنان حجت الاسلام فلاح زاده در سایت رادیو معارف

متاسفانه برخی از رسانه های خبری به جای برطرف کردن شبهات در خصوص کاندیداهایی که از آنها هواداری می کنند، رسانه های دیگر را به بی اخلاقی متهم می کنند.

روابط عمومی هفته نامه ۹ دی
۱۱ اسفند ۹۰
https://qomnews.ir/vdca.wnmk49nuu5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما

؟
با سلام
مطلب صحیح است ولی نشریه 9دی مصادره به مطلوب کرده و تا حدودی در انتخاب تیتر به بی اخلاقی رسانه ای دست زده