دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 52300
منبع : خبرگزاری فارس
ویژه آموزشیاران نهضت سوادآموزی

دوره آموزشی کلید بهشت در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: دوره آموزشی کلید بهشت ویژه آموزشیاران نهضت سوادآموزی در قم برگزار شد.
دوره آموزشی کلید بهشت در قم برگزار شد
دوره آموزشی کلید بهشت در قم برگزار شد

به گزارش قم نیوز، محمد خامه یار مدیر ستاد اقامه نماز قم هدف از برگزاری این دوره را ترویج معارف نماز و فرهنگ درست خوانی نماز بین آموزشیاران سوادآموزان، تقویت میزان آشنایی مخاطبان با احکام نماز و تصحیح قرائت نماز سوادآموزان عنوان کرد.

وی گفت: در این دوره که از سوی ستاد اقامه نماز و کارشناسی سوادآموزی آموزش و پرورش قم برگزار شد، 105 نفر از مربیان نهضت سوادآموزی در آن حضور داشتند و به مدت دو روز کامل برای چهارده ساعت در آن حآموزش دیدند.

مدیر ستاد اقامه نماز قم افزود: در این دوره اساتید جامعه الزهرا(س) به‌صورت چهره به چهره پاسخگوی سوالات تخصصی نماز بودند و به آموزش عملی و کارگاهی نماز و مسایل مربوط به آن پرداختند.

وی کارگاهی اجرا کردن آموزش نماز و مقدمات آن را بهترین شیوه برای دوره اعلام کرد و گفت: این دوره که در قالب دوره مفتاح برگزار شد، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

خامه یار خاطرنشان کرد: ستاد اقامه نماز استان همه تلاش خود را برای برگزاری دوره‌های آموزشی انجام خواهد داد و از همه صاحب نظران برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه دعوت به همکاری می‌ کند.

وی خواستار توجه به موضوع وقف برای نماز شد و گفت: اگر فرهنگ وقف برای نماز نهادیه شود، می‌توان به ظرفیت‌های لازم نماز هم توجه کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjytei.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما