سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : 5366
سيدرضا دهناد بیان کرد:

قابلیت ایران در کشاورزی سبب بی نتیجه ماندن اهداف دشمن در تحریم ها

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ريزی استاندار قم گفت: با قابليت هايی كه جمهوری اسلامی ايران در بخش كشاورزی دارد دشمن هيچ گاه به اهداف خود در تحريم ها نخواهد رسيد.
قابلیت ایران در کشاورزی سبب بی نتیجه ماندن اهداف دشمن در تحریم ها
به گزارش قم نیوز، سيدرضا دهناد در بازديد و ديدار با رييس، معاونان و مديران سازمان جهاد كشاورزی استان قم با اشاره به اهميت برگزاری چنين جلساتی گفت: اين نوع جلسات موجب می شود تا ارتباط و همگرايی ميان مسوولان بيشتر شده و اگر مشكلی پيش رو است نيز برطرف گردد.

وی به ماموريت های مهم جهاد كشاورزی اشاره و تصريح كرد: جهاد از لحاظ ماموريت با ديگر دستگاه ها متفاوت است و همان طور كه در دوران هشت سال جنگ تحميلی با روحيه جهاد گونه در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران بود امروز نيز با همان روحيه تلاش می كند.

معاون برنامه ريزی استانداری قم اذعان داشت: ماموريت جهاد كشاورزی به علت تنوع موضوعات با ديگر دستگاه ها متفاوت است و بار اصلی امنيت غذايی كشور بر عهده اين دستگاه می باشد.

وی ابراز داشت: بخش كشاورزی قم به علت برخورداری از كارشناسان خبره و مجرب و فارغ التحصيلان قابل توجه از دانش بالايی برخوردار است.

معاون برنامه ريزی استاندار قم با اشاره به موضوع اشتغال در اين بخش گفت: اشتغال در بخش كشاورزی اشتغال مولد، كم هزينه و زود بازده بوده بنابراين سرمايه گذاری در اين بخش از هر جهت قابل توجيه است.

وی افزود: با قابليت هايی كه جمهوری اسلامی ايران در بخش های مختلف از جمله كشاورزی دارد دشمنان هيچ گاه به اهداف خود در راستای تحريم ها نخواهد رسيد چرا كه خودكفايی جمهوری اسلامی ايران در محصولات كشاورزی امنيت غذايی كشور را تضمين كرده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcb.0bsurhbf0iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما