چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 5398
حجت‌الاسلام نصیری‌پور خبر داد:

ارزیابی کتب درسی حوزه‌های علمیه خواهران توسط اساتید حوزه ها

قم نيوز : قم نیوز: حجت‌الاسلام امین نصیری‌پور امروز از ارزیابی کتب درسی حوزه‌های علمیه خواهران از سوی اساتید این حوزه‌ها خبر داد.
ارزیابی کتب درسی حوزه‌های علمیه خواهران توسط اساتید حوزه ها
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام امین نصیری‌پور، مسوول دفتر ارزیابی آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه دفتر برنامه‌ریزی و ارزیابی آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور در مرحله فعلی برخی از کتب و جزوات را به لحاظ ساختار، محتوا و سایر مولفه‌ها مورد ارزیابی قرار می‌دهد، تصریح کرد: برای شناسایی وضعیت موجود کتب درسی، پرسش‌نامه‌هایی به صورت اختصاصی متناسب با کتب مورد نظر،‌ برای اساتید و طلاب طراحی شده است، تا نظرات پیشنهادی طلاب و اساتید در مورد این کتب جمع‌آوری شود و پس از ملاحظه و تحلیل نتایج، مبنای برنامه‌های درسی آتی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح شامل کتب درسی مقطع سطح دو (کارشناسی) و سطح سه (کارشناسی ارشد) می‌شود، ادامه داد: در راستای اجرای این ارزیابی تعدادی از مدارس علمیه به صورت تصادفی انتخاب شده‌اند و پرسشنامه از سوی اساتید و طلاب آنها تکمیل می‌شود.

نصیری‌پور افزود: کتب اختصاص یافته به هر یک از مدارس علمیه منتخب در این طرح نیز متفاوت است و هر مدرسه علمیه تعدادی از کتب را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

وی این کتاب‌ها را شامل درس نامه علم صرف، آموزش عقاید، مفردات قرآن، احکام دختران و کلام جدید ویژه سطح دو و تحریر القواعد الفقهیه و معانی القرآن ویژه مقطع سطح سه برشمرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.y9nrak9w7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما