پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 5433
فرماندار قم بیان کرد:

پاسخ قاطع ملت به استکبار در انتخابات اخیر

قم نيوز : قم نیوز: عبدالسعید حقیقی مقدم گفت: باید برهه ای از زمان می گذشت تا استکبار پاسخ قاطع ملت را دریافت می كرد كه این اتفاق در انتخابات اخیر رخ داد.
پاسخ قاطع ملت به استکبار در انتخابات اخیر
به گزارش قم نیوز، عبدالسعید حقیقی مقدم روز پنج شنبه در مراسم تجلیل از خانواده های ۱۶۰ شهید دبیرستان ماندگار امام صادق (ع) قم اظهار داشت: كسانی كه در ۲۵ بهمن در هنگام دریافت نامه مذاكره هسته ای از جانب ایران از آن سربازدند در بعد از ظهر ۱۲ اسفند با مشاهده حضورگسترده مردم در پای صندوق های رای به ناچار آن را پذیرفتند.

وی افزود: این سران خود به چشم دیدند كه چگونه مردم ایران به رغم همه تهدید ها پای آرمان های انقلاب، امام و شهیدان خود ایستاده و گوش به فرمان منویات رهبرشان هستند.

حقیقی مقدم با بیان اینكه استكبار در طول یك سال گذشته از هیچ فرصتی رسانه ای برای تخریب و تهدید ملت ایران دریغ نكرده است، تصریح كرد: باید برهه ای از زمان می گذشت تا پاسخ قاطع ملت را دریافت می كرد كه این اتفاق در انتخابات اخیر رخ داد.

فرماندار قم با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم در ۲۲ بهمن امسال بار دیگر حماسه آفریدند اما دشمن نیز وقیحانه و ناشیانه خواست تا حضور مردم را كمرنگ جلوه دهد.

فرماندار قم اظهار داشت: دشمن با مشاهده حضور مردم در این انتخابات كه دارای جنبه های مثبتی همچون گستردگی حضور، نوع انتخاب و دگرگونی در انتخاب و همچنین امنیت جامعه و بسامان بودن همه عرصه های فعالیت در انتخابات قابل بود، سیاست های خود را تغییر داد و در نهایت پیروزی دیگری برای ملت ایران رقم خورد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.w9nrak9twpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما